سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

برای امیررضا جانم

1393/9/12 9:17
نویسنده : مامان مرضیه
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم. خیلی وقته برات چیزی ننوشتم. امروز یه چند خط برات مینوسیم. داشتم عکسای پارسالتو میدیدم چه زود گذشت و تو بزرگ شدی. الان داری حرف میزنی. نمیدونی چقد من و بابا محسن ذوق داشتیم تا حرف بزنی. الان مامان دون میگی بابا دون میگی. به نمیخوام میگی نیخوام. عمو جواد رو میگی داواد....خندونک عمه ها رو قشنگ میگی. خاله مهتا میگی. دایی میگی. میگم اسم اقا جون چیه؟ میگی حـجیچشمک. میگی بریم خونه مادر.فاطمه رو میگی شاپیمیخنده. دیگه اینکه کلمات رو به انگلیسی یاد گرفتی و همه رو میگی.بازی مورد علا قه ات کامیونته  که بر میگردونیش و چرخاشو میچرخونی و با مداد شمعی رنگش میکنی.کلا به چیزی که بچرخه خیلی علاقه داری. چند وقت پیشا با اتوبوس رفتیم بانه. شما هم یکم بد اتوبوس تشریف داری. به من میگی" مامانی آبوس شفال  دلم" یعنی میگی مامانی اتوبوس سوار میشم دلم درد میگیره منم باهوش متوجه نمیشم شما چی میگی. خلاصه بعد چند رو متوجه میشیم. الان میگم امیررضا اتوبوس سوار بشیم میگی نه دلمتعجب

هواپیما سوار بشیم؟ میگی هاپانا نه..............

از صرفا جهت اطلاع هم میترسی در حد ترس و وحشت ما هم دیگه اخبار نمی بینیم. به صر فا هم میگی افان نه.....

پاستیل و ماست و کباب و ماهی خیلی دوست داری.

خیلی خیلی خواستنی شدی عسلم. باز هم برات می نویسم حالا چند تا عکس میذارم.

عاشقتم نفسم

دخمل خوشگلی میشی مامانبوس

بادکنک بازی سید کوچولو ی ما

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان علی
12 آذر 93 17:15
مرضیه جون واقعا درست میگی ایام چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که نوزاد بودن چه جالب علیم میگه نیخام الهی بچم خوب اتوبوس اذیت میشده طفلی مامنش اصلا مترجم خوبی نیستی باید بیشتر تلاش کنیمنم یک دوره خیلی تلاش کردم الان دیگه قشنگ میفهمم
مامان مرضیه
پاسخ
اره خیلی زود گذشت عزیزم.اخه مثل هم هستن خب سیدن هر دوشون.راس میگی عزیزم خیلی اذیت شد حالا دیگه میگه هواپیما سوار بشیم
مامان علی
12 آذر 93 17:16
وای اون عکسش که با کوله خوابیده خیلی ناز افتاده. روسری به سرهاشم همینطور امیررضا جون وببوسش
مامان مرضیه
پاسخ
اونجا که خوابش برده منتظر خاله مهتا بودیم تا بیاد بچه ام انقد نشست که خسته شد و خوابیدممنون گلم بوس برای علی جونم
مامان علی
12 آذر 93 19:50
عزیزم فکر کنم قبل که نبودین براتون گذاشتم به چشم دوباره خصوصی گذاشتم خانمی
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم
فایضه مامانه عسل
30 آذر 93 21:19
سلام خوبین ؟یلداتون مبارک ... مامان امیررضا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....