سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

تولد تولد...........

1393/4/2 10:09
نویسنده : مامان مرضیه
470 بازدید
اشتراک گذاری

یه جشن تولد خونوادگی برات گرفتیم عزیزم اون هم روز 30 خرداد چون نزدیک ماه رمضان بودیم و من حوصله نداشتم کار کنم. ببخشید..........

جشن تولدت خیلی بهت خوش گذشت و حسابی بازی کردی و خندیدی عسلم. همه ی بچه ها هم شاد بودن خدا کنه خوش گذشته باشه به مهمونا مون

کیک تولد رو خودم درست کردم.

بابا محسن هم کارای خونه رو انجام داد

مادر هم شامو اماده کرد و همه کمکم کردن

واما کادوها

دایی احمد 50 هزار تومن

عمه طیبه 50 هزار تومن

عمه سمیه 50 هزار تومن

اقاجون و مادر جون هم یه اجاق برا تو حیاط خریدن و من دیگه راحت شدم

کادوی عمو جواد

یه تفنگ ابپاش برای شما که عاشق اب بازی هستی

زن عمو میگفت کلی گشته توی بازار تا پیدا کنه براتچشمک

لباس خوشگل از طرف عمو جواد

لباس خوشگل از طرف دایی علی

لباس خوشگل از طرف دایی محمد

دست همگی درد نکنه. ایشالا جبران کنیم براتون تو شادی و خوشیهاتون

و کادوی بابا محسن

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان طاها و رها
2 تیر 93 14:27
سلام خیلی دلم برا همچی سفره ای که همه کنار همن تنگ شده چون دور از خانواده هامون هستیم
مينا مامي سام
2 تیر 93 17:29
تولدت مبارك عزيزم ان شالا كه زير سايه پدر و ماد بزرگ بشي دست مامان با سليقتم درد نكنه
مامان علی
5 تیر 93 18:27
تولد گل پسری مبارک ،امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشه چقدرخوب که درعین سسادگی وبی آلایشی همه خوشحالن وازکنارهم بودن لذت میبرن
سید
5 تیر 93 19:27
با سلام واحترام امیر رضا جون تولدت مبارک ماشالله دوساله شدی این شالله شونصد ساله بشی خوشحال می شم به ما سربزنید ضمنا وبلاگ امیر در لیست دوستان شما هم نبود همواره پایدار باشید
مامان علی
6 تیر 93 7:20
بله عزیزم منم باهات موافقم.امشب میخام قبل ماه رمضون تولدپسری وبگیرم همین سبکی که شما اجراکردی،راستش ته دلم غلغلک میشدم مهمونی بزرگ بگیرم ولی همسری گفت باشه برای بعد.امشب فقط خانواده خودم دعوت کردم.البته مثل توهنرمند نیستم وبلد نیستم کیک بپزم. احساس میکنم تو مهمونیهای سنگین بیشتر مادروبچه. خسته میشن.پسرمن بایک چوب کبریت فوت کردن وتولدت مبارک گفتن ذوق عالم میادتودلش.
مامان امیرحسین
7 تیر 93 13:35
سلام مرضیه جون .ببخش عزیزم دیر اومدم.این مدت حوصله نداشتم بشینم پای کامپیوتر بدون دلیل بی حوصله بودم.وای چه خبرایی بوده اینجا تولد گل پسری مبارک ایشالله 120ساله بشی .چه خوب کردی تولدش را زودتر سر فرصت گرفتی .خیلی تزینات و کلا همه چیزها قشنگ بودند برای امیررضاجونی
مامان آیسو وآیسا
10 تیر 93 18:12
تولدت مباررررک امیر رضا جووووونم گلپسری انشاللله 120 ساله بشی وهمیشه لبت خندون ودلت شاد باشه دستت درد نکنه دوست جون عالی بود همه چی دست همه درد نکنه بابت کادوهای نقدی وغیر نقدی امیر رضا جون تولدت هزاران بار مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
قربون برم عزیزم. لطف داری. یه جشن ساده بود تا امیررضا جونم خوشحال باشه و بخنده.