سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

تنها دلیلمی..............

1392/3/19 19:27
نویسنده : مامان مرضیه
433 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم امیررضـــــــــــــــــــــــــــــــــا

احتمالا وقتی ایناروبخونی دلت بگیره ولی مینویسم تابدونی بفهمی که چقددوستت دارم

تو دلیل نفس های منی

تو دلیل زندگی من و بابامحسنی

درسته بعضی وقتا بابا محسن یا من دعوات میکنیم ولی این به این معنی نیست که خدایی نکرده دوستت نداریم

اخه انسان چطور میتونه نیمه ی وجود خودشو دوست نداشته باشه؟؟ 

امیررضا جانم تو پسر مایی و وجودت گرمی بخش خونه ی ماست

با دستای کوچیکت به صورتم دست میکشی منو گاز میگیری بوسم میکنی راه میری دادو فریاد میکنی میخندی و گریه میکنی و اینهاهمه وهمه چیزی نیست جز دلیل بروجود افریدگاری بزرگ و مهربان و بخشنده 

خدای عزیز و دوست داشتنی که موجودی همچون تورا خلق کرد .............

گاهی وقتا فکر میکنمو با خودم میگم خدایا تو خودت چقد خواستنی هستی که امیررضا روبرای ما و نی نی ها رو برای پدرو مادرهاشون خواستنی افریدی

خدایا قدرت و عظمت تورو هزاران هزار مرتبه شکر میکنیم

پسر عزیزتر از جانم

درسته خیلی وقت برای نوشتن وبلاگت نمیذارم

درسته بی حوصلگی میکنم

ببخش و به پای کارای زیادم بذار

ارزو میکنم مادر خوبی برات باشم و لایق دوست داشتنت

اینو بدون بابا محسن هم خیلی تورو میخواد

ولی چه میشه کرد کارش سخته و لی با این همه خداییش خیلی وقت برای من و تو میذاره

ازت میخوام پسر مطیع و دست بوسی براش باشی و قدرشو بدونی

اون بهترین بابای دنیاست...........

والبته بهترین و بهترین همسر دنیا برای من. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان صدرا جونی
20 خرداد 92 18:07
دلم گرفت

خدا پسر نازت رو برات نگه داره عزیزم

شما به یه سرگرمی جالب وبلاگی دعوت شدی عزیزم.برای اطلاع بیشتر به وبلاگ صدرا یه سر بزن.


ممنون از دعوتتون.
مامان امیرناز
21 خرداد 92 19:04
سلام عزیزم ایشالا خدا فرشته اتون رو براتون حفظ کنه و سایه شما بالا سرش باشه صورت ماهش و ببوس


ممنون از لطفتون
شقایق مامان آرشا
21 خرداد 92 19:48
رضوان مامان رادین
22 خرداد 92 0:43
خیلی زیبا بود