سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

سرگرمی جالب...................

1392/3/22 11:20
نویسنده : مامان مرضیه
429 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم از مهسای عزیزم مامان صدرا جون که منو به این سرگرمی دعوت کرد.............


1-بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟

ازدست دادن عزیزانم

2-اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

میرفتم ارومیه پیش خونوادم و مغازه ی داداشم


3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفیت 

را داشته باشد,آن آرزو چیست؟

هیچ کس دروغ نگه...........

4-از میان اسب,پلنگ,سگ,گربه,عقاب کدامیک رو دوست داری؟

عقاب چون همیشه تو اوجه

5-کارتون موردعلاقه در کودکی؟

باخانمان

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

انواع ماهی......

7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟
داد میزنم و قهر میکنم البته کوتاه.اقا محسن هم هیچی نمیگه...............

8-با مرغ,دریا,خسته,اورانیوم یه جمله بساز.

لب دریا خسته شدم و یه مرغ خوردم که عین اورانیوم بهم انرژی داد و نشستم پای مسابقه

(بابا ایول به خودم اینه نتیجه ی ادبیات خوندن من)

9-دو بیت شعر که خیلی دوسش داری.
حیدر بابا دونیا یالان دونیادی
سلیماندان نوحدان گالان دونیادی
هر کیمسه ی هر نه وریب الیبدی
افلاطون نان بیر گورو اد قالیبدی

من عاشق شهریارم .دوستدارم پسرم همه ی شعراشو حفظ کنه

10-اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال.گذشته و

آینده سفر کنی.آن روز کدام روز است؟

دوست دارم برم به اینده ببینم پسرمو چطور تربیتش کردم؟

11-چه رنگی هستی و چرا؟

زرد چون دوستش دارم. امیررضا هم عاشق رنگ زرده

12-اگر قرار باشه از ایران بروی,کدام کشور رو انتخاب میکنی؟

فرانسه. چون خیلی پیشرفته است

13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

فعلا گوشی ندارم.............

14-اگر قرار باشه 3 نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون

3 نفر جه کسی هستند؟

شوهرم و مهتا خواهرم و داداشم حمیدرضا.بریم بریونی هشت بهشت بریون بخوریم.

15-اگر قرار بود یه کلمه رو از لغتنامه زندگی حذف میکردی اون کلمه

چی بود؟

قهر

16-کسی را که بخوای ملاقات کنی؟

دوستم فاطمه زینالی


17-اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن.

نور دو چشمانم

18-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

بیشتر هندونه ............چون نمیتونی رفتارمو حدس بزنی

19-سه خصوصیات اخلاقیه بدت؟

عصبی. عجول وزودباور

20-کاشکی...؟

کاشکی بریم خونه ی خودمون................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رضوان مامان رادین
29 خرداد 92 16:30
شقایق مامان آرشا
29 خرداد 92 18:34
ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 خرداد 92 0:56
سلاااام به دوست گلم و پسر ماااهش

راست میگید تا بحال جواب هیچ کدوم از بلاگها به دلم نشسته بود جز شما که گفته بودی برم اینده ببینم چطور امیررضا رو تربیت کردم.

واقعا اینده چی قراره بشه

به امید موفقیت همه نی نیهای ایران زمین




فدات بشم عزیزم.
من خیلی نگرانم که خدایی نکرده پسرم سرباز لایق امام زمان نشه.

مامان اشکان
30 خرداد 92 11:22
مرضیه جون سلام. چقدر جالب که تولد خودت و پسرت و سالگرد ازدواجتون توی یه تاریخ شده..... خدا پسرت رو برات نگه داره عریرم


خوشحال شدم از اشناییتون.
مهسا مامان صدرا جونی
6 تیر 92 17:35
آفرین به جوابهای قشنگ این مامان گل.