سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

سلام به همه

1392/4/10 18:35
نویسنده : مامان مرضیه
242 بازدید
اشتراک گذاری

بعدازاین مدت طولانی که نبودم

دیروزبه اصرارخاله مهتا مبنی بر عکس جدید از سیدامیررضا جان

امروزدیگه

براتون نوشتم

اخه میدونید تم تولد سید امیررضا طراحی شد و زینبجان رو خیلی اذیت کردم

دستت درد نکنه دوست عزیزم................ 

خیلی قشنگ شده

اولین تولد گلم با تم زنبوری برگزار میشه

امیررضا جان عاشق رنگ زرده.....................

میتونید به این ادرس سر بزنید و ببینید

الان خیلی کار دارم باید برم

امیررضا هم خیلی بهونه میگیره

راستی مامانای عزیز برای دسر تولد چه ایده ای دارید؟

من میخوام ژله رنگین کمان با پان درست کنم.

اگه ایده ای داشتید نظر بذارید.

دوستتون دارم.

عصر جمعه تولد گل پسری برگزار میشه

ایشالا شنبه با عکسای تولد آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.

فعلا بابای

این هم ادرس مامان کوثری عزیزم. 

temparti.blogfa.com 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرتین
10 تیر 92 18:56
آرتین در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 293 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
شقایق مامان آرشا
11 تیر 92 0:04
تولدت مبارک ایشالا 120 ساله شی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 3:10
ااای جان پس موهات کو فسقلی من تم تولدت رو دیدم خیلی ناااز شده عجیجم
الهام مامان یسنا
14 تیر 92 12:30
سید امیررضا جون تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی.