سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

برای امیررضا جانم

1392/6/15 11:10
نویسنده : مامان مرضیه
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟

دیشب یه خواب بد دیدم البته به تصور خودم خیلی بد بود

اخه با بابا محسن سر بعضی مسائل حرفمون میشه و من دلم خیلی میگیره دیشب هم یکم بحث کردیم بابا محسن ناراحت شد از دست من.

خلاصه این که خواب دیدم تو داری با یه افتاب پرست بازی میکنی و او نو میبوسی و نازش میکنی اصلا هم ازش نمیترسی. برای نماز که بیدار شدم خیلی اشفته بودم.

صبح که بیدار شدم سریع اومدم پای کامپیوتر و سرچ کردم دیدم تبعیرش 

خیلی خوب بود .

خالد بن علی محد العنبری :

دیدن آفتاب پرست بر وزیر پادشاه یا معاون لو ، دلالت دارد و نیز ، بر مردی دلالت دارد که در انجام امور ، سریع است و دچار شک و تردید نمی گردد . ممکن است دیدن آن به امتحان و آزمایش در دین و ایمان نیز ، تعبیر می شود .

 خیالم راحت شد داشتم همینطور میگشتم که از این مطلب خوشم اومد امیدوارم وقتی بزرگ شدی  به دردت بخوره و بتونی احساس قشنگتو بیان کنی

در ضمن من عاشق گل مریم هستم و یاس رو هم دوست دارم

 

 

 هر گل نماینده احساسی است و می تواند احساسات قلبی اهدا کننده گل رو آشکار کند ؛ در این قسمت بر آن شدیم تا اسامی تمامی گلها را برای شما تهیه کنیم ، تا زمانی که می خواهید گلی را انتخاب کنید و آن را هدیه بدهید ، تمامی حرفهای وجودتان را به او به این وسیله اهدا کنید .


اشرفی این هدیه را از من بپذیر
اطلسی نمیدانم مرا دوست داری یا نه؟
اقاقیای سفید عشق پاک نتیجه اش ازدواج و خوشبختی
آفتابگردان نتیجه ای نیست
آهار نتیجه ای نیست
آلاله نتیجه ای نیست
بنفشه همیشه به یاد من باش
بید مشک اگر می سوزم و خاکستر میشوم گناه از بخت نامساعد من است ترا می بخشم
پامچال نتیجه ای نیست
پژمرده افسوس که بهای عشقت را ناچیز پنداشتم
تاج خروس از دوریت سرگردان شده ام
چای بختم بیدار و طالعم میمون است
حنا بیشتر از این دیگر فریب تو را نمی خورم
داوودی از صدای دلپذیر تو لذت می برم
رازقی شفا و بهبودی ترا آرزو دارم
رازیانه هر چند در کنارم نیستی ولی نگاهت در تنهایی مونس من است
زرد از تو بیزارم
ساعتی در واپسین دم زندگی خوشبختی تو را می خواهم
سرخ عشق آتشین مرا بپذیر
سفید میسوزم و میسازم
سنبل تو به منزله باغ پر گلی هستی که دلدادگان را از تو
سوسن نتیجه ای نیست
سوری عزیزم با من مهربانتر از گذشته باش
شب بو نتیجه ای نیست
شقایق زندگیم فقط به خاطر عشق توست
شمعدانی عشق لازمه زندگی است و بدون عشق نمیتوان زنده بود
شیپوری به تو اطمینان میدهم که جنجال حسودان در عشق ما اثری نخواهد گذاشت
عباسی تو مایه امید و سرچشمه آرزوهای منی
غنچه برای نخستین بار قلبم به خاطر تو لرزید
کامیلیا فداکاری در راه عشق خوشبختی می آورد
کوکب چرا بیهوده قلبم را افسرده می سازی؟
لادن گاهی از من یاد کن
لاله تو که دل مرا غم زده می خواهی این من و این دل دردمند من
محمدی ترا از صمیم قلب می پرستم
مروارید این آواز حزین دلداده ایست که برای آخرین بار سخن می گوید
مریم به پاکدامنی تو درود می فرستم
میخک قلبم را به تو تقدیم میکنم
میمون یک بوسه می خواهم نه بیشتر
مینا بی وفا به دلداده خود رخم نکردی
ناز ناز و دلبری جامه ایست که به قامت تو دوخته اند
نرگس خود را این همه سزاوار عتاب نمی بینم دلم از نامهربانی های تو به ستوه آمده است
نسترن شهرت را بر عشق رجحان دادی
همیشه بهار عشق تو برای همیشه در قلب من رخنه کرده
یاس از من نخواه که جز راستی سخن گویم من شیفته تو هستم
یاسمن دستی است که دامن دلدار می گیرد و زبانی است که تمنا دارد
یخ از عشق تو ناامیدم

 

دیشب خونه ی عمو جواد مهمون بودیم. خیلی شیطونی کردی با فاطمه عمه همه جارو به هم ریختین

تو شوهر عمه طیبه رو خیلی دوست داری از دست من غذا نخوردی رفتی پیش اقا محمد بهش میگی بهت غذا بده.امان از دست تو.......................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرزانه مامی مرصاد
17 شهریور 92 16:43
بس کن دیگه خانومی
انقدر خودتو درگیر نکن
نمیخواد باهاش بحث کنی
مردا همشون مثه همن
لجبااااااااااااااااز


چشم عزیزم
شقایق مامان آرشا
18 شهریور 92 21:09
خیر بوده ایشالا