سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

ببخشید دیر اومدیم......

1392/8/15 8:11
نویسنده : مامان مرضیه
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی شما.

به خونوادم . فامیلای عزیزم

خاله مهتا و و و

دوستای عزیز نی نی وبلاگی

ایشالا که حال همگی خوب باشه و نی نی هاتون شاد و خندون باشن

این مدت که نبودیم خیلی اتفاقات اوفتاد

من یه خواهش کردم از دوستای نی نی وبلاگی که برام دعا کنن

باور کنید شما مادرهای عزیز دلتون پاکه.........

تا دو روز نشده ما اثاث کشی کردیم و رفتیم خونه ی خودمون

روز 12 شهریور ما جابه جا شدیم

خیلی روز خوبی بود

امیررضا خان هم تا تونست شیبطونی کرد و همه چیزو به هم ریخت.......

سید کوچولو خیلی خوشحال بود چون عمه جونی ها پیشش بودن و باهاش بازی میکردن

امیررضا جونم عاشق گوجه اس داره گوجه میخورهنیشخند

اخه اینجا جای بازیه گل پسری مامان؟؟؟

این هم یه کیک خوشمزه برای عسل مامان

اقا داره کمک من میکنهماچ

این اخرین عکس امیررضا تو خونه ی قدیمیه......................... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mahta
18 آبان 92 17:25
mahta
19 آبان 92 16:48
fadaye rani khordanet
مامان محیا
18 بهمن 92 18:39
آخی................آدم چقدردلش واسه خونه های قبلی تنگ میشه بامادوست میشین؟
مامان مرضیه
پاسخ
اتفاقا من اصلا دلم برای اون خونه تنگ نمیشه صاحب خونمون خیلی خیلی اذیتمون کرد.