سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

تشکر ویژه.......

1392/9/28 20:24
نویسنده : مامان مرضیه
222 بازدید
اشتراک گذاری

از همین جا از وبلاگ زیبا و پر محتوای اشپزی های مامانم تشکر میکنم.

من هم از این وب استفاده کردم . غذاها و دسر های خوشمزه ای اماده کردم.مامان سارای عزیز دستتون درد نکنه.

این نون خوشمزه ی مرغ و سوسیس خیلی عالی بود

این هم یه کیک خوشمزه ی خامه ای.........

این هم تیرامیسو............

دستم درد نکنه که برای همسرم درست کردم. امیررضا که اینارو نخوردقلبگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 12:44
چقدر خووووووووووووووووووووووووووووووووشمزه اینجاستببخشید نیستین پیش ما.
رضوان مامان رادین
3 دی 92 22:49
واااای چه خوشمزه
مامان مرضیه
پاسخ
نوش جان
♨سارا مامان علی♨
22 دی 92 12:31
قربونت بشم دوست کدبانو و با سلیقه ام...اینا نتیجه ذوق و سلیقه و عشقیه که به خانواده ات داری...دستت طلا بانو
مامان مرضیه
پاسخ
این عشق رو شما یاد ما میدین عزیز دلم.