سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

عشقم امام رضا جان

1391/8/13 16:51
نویسنده : مامان مرضیه
268 بازدید
اشتراک گذاری

آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده

ای حَرمَت ملجأ در ماندگان دور مران از در و ، راهم بده

ای گل بی خار گلستان عشق قرب مکانی چو گیاهم بده

لایق وصل تو که من نیستم اِذن به یک لحظه نگاهم بده

ای که حَریمت به مَثَل کهرباست شوق وسبک خیزی کاهم بده

تاکه ز عشق تو گدازم چو شمع گرمی جان سوز به آهم بده

لشگرشیطان به کمین من است بی کسم ای، شاه پناهم بده

از صف مژگان نگهی کن به من با نظری ، یار و سپاهم بده

در شب اول که به قبرم نهند نور بدان شام سیاهم بده

ای که عطا بخش همه عالمی جمله ی حاجات مرا هم بده                                                         

<برگرفته از دل نوشته ی یه عزیزدل >

 

قربونت برم اقا جون تورو به حق مادرت زهرا امسال هم مارو بطلبید

دلم خیلی براتون تنگ شده میخوام با امیررضام بیام پابوستون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)