سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

تبریک به پدر م و همسر عزیزم

1393/2/23 11:08
نویسنده : مامان مرضیه
393 بازدید
اشتراک گذاری

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.



 

لطیف ترین یاس های سپید ار در میان حریری هفت رنگ از ابریشم می پیچم و آن دسته گل را به غنچه هایی ازگل سرخ وزین كرده و تقدیمت می كنم . همسرم دوستت دارم



پدر عزیزتر از جانم، فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم.

 یادم نمیره شبایی که سید امیررضا تب میکرد و محسن بالا سرش بیدار بود و به من میگفت تو استراحت کم با اینکه کارش زیاد بود ولی همیشه هوای منو داره و کمکم میکنه.چندتا عکس از امیررضا و بابایی براتون میذارم....

همیشه دوستت دارم عزیزترینم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان آیسو وآیسا
25 اردیبهشت 93 0:02
خیلی قشنگ بود دوستم[گل
مامان امیرحسین
25 اردیبهشت 93 23:30
روز پدر بر تمامی پدران عزیز مبارک