سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

برای پسرم

1393/2/28 9:49
نویسنده : مامان مرضیه
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضا جان امروز خیلی دلم میخواست برات بنویسم. برات از بچگی هات بگم و اون روزا که تازه بدنیا اومده بودی. واقعا خیلی خیلی زود گذشت و امروز چند روز از 22 ماهگیت میگذره عزیزم.خیلی دلم برات تنگ میشه وقتی حتی خوابی...

الان دیگه خیلی خواستنی و ناناز شدی گلم.خیلی چیزارو میگی و بابا جی صدا میزنی و تا صدای موتور میاد میگی بابا جی و میدویی میری پشت در و تو راه پله ها بابا رو صدا میزنی و تامیاد بالا میگی دَدَ......

دیگه برات بگم که امروز دقیقا 8روز میشه از شیر گرفتمت و حسابی اذیتم کردی فقط گریه میکردی البته شبا و لولو......میخواستی.

روزا از صبر زرد استفاده کردم و دیگه شیر نخوردی و هر چی میگفتم امیررضا لو میخوای میگفتی نه و تف میکردی که دوستش ندارم.........

دیگه بهت بگم که با مداد مشمعی حساب مبل و در و پنجره و همه جای خونه رو رسیدی و خط خطی کردی.........

دیشب بابایی برات یه جعبه مداد رنگی خرید که تا رسیدی جعبه رو پاره کردی و مداداشو خیلی دوست داری و حتی شب هم با اونا خوابیدی منم بعد اینکه شما خوابیدی از زیر تنت جمعش کردم و ریختم کنار.........

موز خیلی دوست داری و اسمشو قشنگ میگی ماما جی ماماجی موز ...........

سیب هم میگی شیپ..........

هرچی خوردنیه اصولا قاقا صداش میزنی.........

برو میگی بویو............

ایشالا از این هفته شروع میکنم به اموزش دستشویی و کم کم از پوشک هم میگیرمت.

راستی شبا بابا محسن میبردت پارک و حسابی بازی میکنی تاب خیلی دوس داری و سرسره هم از اون بزرگترا خوشت میاد

بازی مورد علاقت هم اینه که یکی بدو بدو کنه و تو هم دنبالش بدویی و جیغ و داد و خنده........

خلاصه اینکه زندگیمونو خیلی خیلی قشنگش کردی عزیز دل مامان..........

تا حد پرستش دوستت دارم...........

عاشقتم یک کلام.................

پسندها (8)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان آیسو وآیسا
28 اردیبهشت 93 10:40
عزیزم ۲۲ ماهگیت مبارک خاله جون آفرین که موز دوست داری!!!مرضیه جون دوستم چطوری?????? بوس به روی ماه امیر رضا جونم ومامان گلش شیب خواستی بیا خونه خاله که خاله هم عاشقه شیبه
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم. خیلی دوستت دارم.خدا رو شکر خوبیم.برای مامی و دخترای ناز و خواستنیش
مامان امیرحسین
28 اردیبهشت 93 10:41
سلام.مبارکت باشه عزیزم که این راه را با موفقیت طی کردی وماشالله هزار ماشالله مرد شدی دیگه شیر نمیخوری.مداد رنگیهای خوشگلت هم مبارکه خاله جون یه نقاشیه خوشگل برامن میکشی؟
مامان مرضیه
پاسخ
فدای تو عزیزم.خیلی سخت بود ولی تونستیم خدارو شکر.چشم خاله جون حتما.برا امیرحسینم
آجی مهربـــــــــــان
28 اردیبهشت 93 20:49
سلام خوبین؟ماهمینجاییییییم زیرسایه شما اخی عزیزم شیرنخوردههههههه چه حسی داره ایشالاتوپروژه پوشکم موفق میشین دوستون داریم
مامان مرضیه
پاسخ
قربونت عزیزم.زیرسایه ی مرتضی علی باشیم همگی.خیلی دشوار ولی شیرینایشالا اجی جونم.برا فرناز جونم