سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

برای آیسو جون خاله

1393/4/11 11:58
نویسنده : مامان مرضیه
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. دیشب یادم رفت برات  بنویسم. خب روزه داری خیلی اذیت میکنه. اینجا هوا خیلی گرمه. میدونم شهر شما هوا خوبه . خوش به حالتون. محبت

عزیز دل خاله از صمیم قلب تولدت رو تبریک میگم. ایشالا همیشه لبای قشنگت بخنده. سالم و شاد باشی و کنار آیسا کوچولوی نازم بهتون خوش بگذره.با اینکه شما رو ندیدم ولی همیشه دوستتون داشتم و دارم. شاید بعد ماه رمضون اومدم اونجا و تونستم ببینمتون.

با یه دنیا عشق برای آیسو جونم.

عزیزم یه دنیا عشق و عشق و عشق تقدیم چشای نازت.

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان آیسو وآیسا
11 تیر 93 13:24
ممنونم دوست نازنییییییییییییینم که اینقدر لطفت شرمنده ام میکنی
مامان آیسو وآیسا
11 تیر 93 13:25
هر وقت اومدی این طرفها در خدمتیم دوست جووووون
مامان امیرحسین
11 تیر 93 23:55
سلام مرضیه جون نماز وروزه هاتون قبول.ایشالله که همیشه خوب وخوش باشید امیر رضا جونم را ببوس .در ضمن منم تولد آیسو عزیز را تبریک میگم.
مامان ارمیتا
14 تیر 93 8:11
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی
mahasa
14 تیر 93 9:48
سلام دوست خوبم دوست داری نی نی ت توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت کنه اگه دوست داری بیا و نظر بده بگو نی نی منم هستش عزیزم تولدت مبارک انشا الله صد سال زندگ باشی