سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

برای همسر عزیزم و امیررضا جان

1393/4/15 10:28
نویسنده : مامان مرضیه
675 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه گلِ من عزیزم همه عشمو به پات

میریزم حالا که پیشمی حتی یه لحظه غم ندارم من

دلِ دیوونمو داری میبری بگو نگاهِ منو تو میخری حالا

که پیشمی هیچی تو دنیا کم ندارم من تو که

قشنگترینی توی شهرِ قصه هامی توی ترانه های من

همیشه همصدامی گلِ قشنگ من بخند که خنده

هات قشنگه بذار فدای اون دلت بشم که آبی رنگه

  همه میدونن عزیزِ دلمی تو که شیطونی گلِ من

یکمی همیشه دوست دارم سر روی شونه هات

بذارم من دلِ دیوونمو داری میبری بگو نگاهِ منو تو

میخری حالا که پیشمی هیچی تو دنیا کم ندارم من

تو که قشنگترینی توی شهرِ قصه هامی توی ترانه

های من همیشه همصدامی گلِ قشنگ من بخند که

خنده هات قشنگه بذار فدای اون دلت بشم که آبی

 

رنگه........

 

این آهنگ وب امیرحسین جانه که خیلی دوستش دارم و به همسرم تقدیمش میکنم

 

این کارت پستال زیبای مامان امیرحسین دوست عزیز و مهربون من برای روز تولدم

دستتون درد نکنه

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان علی
17 تیر 93 10:26
آن شاالله سالها کنارهم باتن سلامت ودل شاد زندگی کنین وهمیشه لبخند به لب داشته باشین هزاربوس واسه امیرخان ومامانش
مامان آیسو وآیسا
17 تیر 93 10:58
دستت درد نکنه خیلی قششششششششششنگه
مامان مرضیه
پاسخ
من جز امیررضا و بابا محسنش اینجا کسی رو ندارم دلم به این دوتا خوشه
مامان امیرحسین
17 تیر 93 11:34
سلام عزیزم قابل شما را نداره.خوشحالم که آهنگ وبمو پسندیدید واینقدر مورد توجه قرار گرفته.راستش خودم هم خیلی این آهنگو دوست دارم برا همین برای یدونه پسرم گذاشتم.همیشه شاد باشید
مامان مرضیه
پاسخ
سلام دوست عزیزم. خیلی اهنگ دلنشینیه.برای امیرحسینم
رضوان
18 تیر 93 11:45
* ' .* . ' * . ' *.' .' *شب .' .' * . ' .' * . *' تولدتون * .پر.'" . ; ستاره ' ' .' ' * ' .' .* '. ' .* ' .' * .باد.'. *.'* , تولدت مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزمبرای رادین نازم
پدر و مادر آروین کوچولو
30 تیر 93 1:00
امیدوارم کانون زندگیتون همییشه گرم و طعمش هم شیرین باشه