سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

یه ذره مطلب

1393/5/22 13:12
نویسنده : مامان مرضیه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای عزیزم

ببخشید منتظرتون گذاشتم

دلم برای تک تک شما تنگ شده. راستش ویندوزمون مشکل داره و یو اس بی نمیخونه منم نمیتونم عکسی براتون بذارم. ایشالا وقتی درست شد حسابی از خجالتتون در میام و عکسای زیادی میذارم.

امیررضا خان هم  داره حرف میزنه و همه چیزارو یاد گرفته

هلو.........پولو

پیچ گوشتی...پی چی

انگور..........آگی

امیرعلی...........علی

و خیلی کلمات دیگه

دوستتون دارم  التماس دعا.

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان امیرحسین
26 مرداد 93 22:09
رضوان
2 شهریور 93 18:15
جووونم شیرین زبون... خانومی چه جالب شما و همسری متولد یکسال و یکماه هستید...خیلی عالیه
منصوره
3 شهریور 93 13:54
سلام ما آپیم
منصوره
8 شهریور 93 10:58
سلام عزیزم وبلاگ من بخش خصوصی نداره تو قسمت نظرات بنویس تاییدش نمیکنم
مامان امیرحسین
11 شهریور 93 20:54
سلام عزیزم.امیررضا جونم خوبه .مرضیه جون چرا مطلب نمیزاری .مشکل کامپیوترتون حل نشده دلمون براتون تنگ شده.دوستتون داریم خیلی زیاد خصوصیتون را چک کنید لطفا
مامان امیرحسین
23 شهریور 93 22:29
____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$ _________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$ __________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$ ____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$ _______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$ _________________♥ عمر شیرینت بلند ♥ ____________________$$♥♥♥$$$$ ______________________$♥♥$ _______________________♥