سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

سلام به همه

1393/9/2 10:47
نویسنده : مامان مرضیه
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم این چندماه خیلی خیلی تنبل شدم اصلا حوصله نت ندارم. عکسای امیررضاجان اون قدر زیاد شده که براتون نذاشتم. ماشالا هزار ماشالا پسرم را افتاده و خوبه خوب حرف میزنه. خیلی کلمات رو به انگلیسی بلده و شیرین زبونی هاش دل مارو برده. ایشالا شما هم حالتون خوبه. تا شب میام و عکسای گل پسررو براتون میذارم. راستی یه خبر خیلی خوب که خاله شدم و یه فرشته ی عسل و خواستنی خدا به آبجی مهتا جونم داده یه دختر که اسمشو الیا گذاشتن من فقط عکسشو دیدم گریهدلم خیلی براش تنگ شده میخوام ببینمش ولی نمیتونم. دعا کنید به این زودی ها ماشین بخریم و بریم پیششون. امیررضا جان رو خیلی وقته از پوشک گرفتم . پسرم خیلی خوب بود اذیتم نکرد و جایی رو کثیف نکرد.خدا رو شکر. دلم براتون تنگ شده مامان امیرحسین و مامان ایسو و آیسا جون و آجی فاطمه جون و مامان آروین جون. همه ی دوستای گلم مامان گلسا جون و بقیه که اسمشون از قلم افتاد خیلی خیلی دوستتون دارم. میام پیشتون.

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آیسو وآیسا
2 آذر 93 12:30
سلام مرضیه جووون خوبی خداروشکر تنبلی رو بزار کنار دختر مبارکه قدم نورسیده منم عاشق ایم آلیا ام خیلی قشنگه افرین به امیر رضا جونه خاله ماهم دلمون براتون تنگ شده
مامان مرضیه
پاسخ
سلام عزیز دلم. چشم حتما میام. دیگه بی حوصلگی رو گذاشتم کنار. ممنونم خانومی. خیلی دوستت دارم
مامان امیرحسین
3 آذر 93 23:03
سلام .نمیدونم این از عوارض پاییزه یا منم یه مدته بیحوصله ام البته برای اومدن به نت. چشمت روشن خاله شدید .خاله شدن واقعا شیرینه. عزیزم رمزو برات خصوصی کردم.امیررضا جونم را ببوس.
مامان علی
4 آذر 93 12:05
به به سلام دوست قدیمی اومدی توبروز شده ها گفتم یک سلام وعرض ادبی کنیم امیر رضاجون وببوس وفعال باش قدم نورسیده وخاله خان باجی شدنت هم مبارک