سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

درددل مامان مرضیه

1391/8/22 15:25
نویسنده : مامان مرضیه
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضای عزیزم
الان که من برات مینویسم مثل همیشه خوابی گلم
ازت معذرت میخوام اگه اذیتت کردم اگه اون طورکه بایدبرات مادری نکردم دیر به گریه هات جواب دادم "دیربغلت کردم یا مواظبت نبودم و توسرما خوردی
با این همه من خیلی دوست دارم هرموقع بغلت میکنم احساس ارامشی وصف نشدنی بهم دست میده
وقتی دستای کوچیکت توی دستامه همه ی وجودم گرم میشه و دیگه تنها نیستم توی چشای نازت دنیارو میبینم
دنیایی که با حضورتو وبابا محسنت همیشه سبزو زیباست برام
دوستتون دارم عزیزای دلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرحسین
23 آبان 91 12:07
ماشاا...چه کوچولوی نازی.ایشالا خدا براتون حفظش کنه وزیر سایه آقا امام زمان سربلند باشه.


تشکرمیکنم گلم بازهم به ما سربزن