سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

مریضی سیدکوچولو

1391/9/10 12:31
نویسنده : مامان مرضیه
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

تو هنوزسرماخوردگیت خوب نشدهناراحت

تازه دیشب هم تب داشتیافسوس

من خیلی نگرانتم مامان جوندل شکستهگریه

زود خوب شو خواهش میکنم اخه نمیدونم چیکاربرات انجام بدم

خدا کنه زودخوب بشی عزیزدلم

دیشب بابا محسن رو پیشونیت دستمال میذاشت تا تبت بیاد پایین

ممنونم که اینقد کمکم میکنهماچبغلبغل

تو بهترین بابای دنیا رو داری و من بهترین همسر دنیا روقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمان
11 آذر 91 9:41
آخه چرا سرما خوردي عزيزم

واقعا كه بهترين بابا رو داري هم مشتو مالت مي ده و هم موقع مريضي هواتو داره

خدا به پدر و مادرت عمر طولاني و با عزت بده سيد كوچولو


خدا شما رو برای هم نگه داره خاله جونی
عموی محیط بان
11 آذر 91 10:44
سلام خسته نباشید با ارزوی سلامتی برای نی نی نازتون شمارو دعوت میکنم یه سری به وبم بزنید و نظرتونو بدین ممنون
این دسته گل واسه سید نی نی نازززززززززز




با کمال میل