سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

وقتی سید کوچولو مریض شد

1391/9/19 11:00
نویسنده : مامان مرضیه
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم 

این یه هفته که نبود خیلی هفته ی سختی بود هم برای من و بابا محسن هم برای تو که تب داشتی و سرما خورده بودی

پنج شنبه شب  9 اذر ماه بود که  تب داشتی وبابا محسن پاشویت داد تا خوب شدی و خوابیدی فردا شبش عمو جواد و زن عمو برای اولین بار اومدن خونمون و تو حالت خوب بود وراحت خوابیدی ولی شنبه شب تا خود صبح ما بیداربودیم و تو ناله میکردی و تب داشتی ساعت 7 صبح یکم بهترشدی و خوابیدی ولی وقتی اومدم بالا سرت دیدم تب داری و نگران شدم بابا محسن سر کاربود اقاجون و عمو اومدن تورو بردنت دکتر

دستشون درد نکنه خیلی لطف کردنقلب

بعدش هم مارو بردن خونه خودشون و اقا جون گفت تا امیررضا خوب نشده نمیرین خونه

مادرجون و اقاجون خیلی دوستت دارن خیلی برامون زحمت کشیدن

اقا جون برات دعا میکرد که حالت خوب بشهلبخندقلب

خلاصه تا یه هفته اونجا بودیم و خیلی زحمتشون دادیمخجالتخجالتخجالت

مادرجون و اقا جون نعمت خیلی بزرگی هستن عزیزم

وقتی بزرگ شدی قدرشونو بدون و منت دارشون باش

عمه طیبه هم با فاطمه جون اومد اونجا و کلی بهتون خوش گذشت

از همشون ممنونم که منو تنها نمیذارن و کمکم میکنن.

از بابا محسن هم تقدیروتشکرویژه دارم بغلماچقلب 

و اینکه

بابا محسن میگفت انگورم دونه هاش کم اب شدهخنده

اخه بابایی انگور صدات میزنه

من هم تصویر وبلاگتو انگور انتخاب کردم

خیلی دوستت داریم گل پسری 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرزانه مامان مرصاد
19 آذر 91 12:50
واااااایی
آخی طفلک نگا کن چه ضعیف شده
شکر خدا که الان بهتره
دلم گرفت امیررضا رو اینطوری دیدم
خدا نگه داره مامان بزرگو بابا بزرگشو


قربونت برم فرزانه جون
اره اینقد میترسیدم که نگو
اره خدا 120 سال عمربهشون بده
مرمر مامان محیا
19 آذر 91 15:13
ایشالا انگور کوچولوتون زودی خوب بشه...چقدر تب نی نی ها اذیت کننده ست


مرسی عزیزم
مونا مامان امیرسام
20 آذر 91 3:19
قربونت برم چرا مریض شدی.
وای مامانی خیلی سخته خدایی.
خداروشکر که بهتری.
دست مامانی و بابایی هم درد نکنه.
انگور کوچولو بیشتر مراقب خودت باش.
بووووووووووووووووس


ممنونم عزیزم.اره خیلی سخته
مهدیه
20 آذر 91 10:15
سلام
آخیییییییییییییی عزیزم!
مواظبش باش! زود خوب بشه!


چشم خانومی
فرزانه مامان مرصاد
21 آذر 91 14:10
سلام عزیزم
مبارک باشه شب یلدایی عموجواد
میگما وبلاگ دولت اباد عکس مراسم بیت الزهرا شیرخوارگان رو گذاشتیم
برو ببین
ادرسه که گذاشتم مال وبلاگ دولت اباده


ممنونم گلم حتما سر میزنم
مرمر مامان محیا
21 آذر 91 16:01
انگاری نظرای پست بعدی خاموشه...هر لباسی واسه نی نی گرفتی به ما هم بگو.که ایده داشته باشیم.آخه ما هم امسال یلدا تو خونه خودمونه.


چشم عزیزم
علی اصغر
22 آذر 91 20:50
اخی نازی راستی باباش خیلی برام اشناش




اگه از اصفهانی بله که اشناست
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
24 آذر 91 15:43
قـــــربون سید کوچولو برم که اینقدر نازه ایشاءا... هیچوقت مریض نشی عزیز دلم ...
مامانی اونقدر پسری وسایل هاتو بشکنه که نگو
حالا سرتق بازیهــــــاش مونده


خدا امیرعلی جونو نگه داره خانومی
پروفا شاپ
24 آذر 91 19:55
سلام بنده مدیر سایت پروفاشاپ هستم این سایت رنک 2 گوگل می باشد همانطور که می دانید برای گوگل بسیار مهم است که رنک های بالا در سایت لینک باشند همچنین این سایت با بیش از 100 فروشنده همکاری دارد از جمله می شاپ، تی وی شاپ، نی نی شاپ که از برترین فروشندگان در زمینه کاری خود می باشند. در نتیجه این سایت از بین محصولات این تعداد بالای فروشندگان ارزان ترین و با کیفیت ترین را از میان رقبا انتخاب کرده و دیگر نیازی به هدر دادن وقت خود برای گشتن برای گشتن در وبسایت های مختلف ندارید همچنین با عضویت در کمتر از 1 دقیقه سایت می توانید در قرعه کشی های ماهانه شرکت نمایید در صورت تمایل ما را با شعار " با حداقل هزینه بهترینها راخرید کنید" لینک کنید
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ..✿
27 آذر 91 22:46
واااااااااااااااااااااااااای عزیز دلم بلا به دور..........
چه قیافه ت مظلومه اینجا
خوشحالم از آشناییتون و با افتخار لینکید


ممنونم عزیزم از شکلکهای نازتون استفاده کردم