سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

یه روز برای خرید

1391/9/24 20:06
نویسنده : مامان مرضیه
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضا جان امروز صبح پنجشنبه بود وقراربود عمه طیبه با فاطمه جون بیان خونه ی ما

صبح بابا محسن از خواب بیدارشد و نرفت سرکار

گفتم بریم خرید؟ زنگ زدعمه طیبه گفت من نمیام فاطمه سرما خورده

خلاصه اماده شدیم و تورو گذاشتیم پیش مادرجون و اقاجون و رفتیم خرید

کلی گشتیم و برات خریدکردیم

خواستم لباس اشور طرح هندونه برات بخرم که اندازه تو نداشتدل شکسته

چنددست لباس برات گرفتیم و اومدیم

یه سه ساعتی طول کشید

مادرجون و عمو جوادهم برای خرید شب چله رفتن بیرون و ما موندیم

بابا محسن رفت یه لباستو عوض کردو اومد و توی راه گوشیشو گم کردتعجب 

عموجواد هم ماشینو زده بودبه تیربرقنگران

خلاصه به خیرگذشتنیشخند

امیدوارم از لباسهات خوشت بیادقلبماچماچ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 91 9:49
ممنون گلم از محبتت
سید کوچولوی نازی دارید خدا حفظش کنه


خواهش میکنم دوست جونی
مرمر مامان محیا
25 آذر 91 12:51
لباسای جدید مبارک امیررضا جون...
خسته نباشی مامانی از این همه خرید زیبا


ممنونم عزیزم
مامان امیرناز
26 آذر 91 8:48
سلام فرشته لباسای نو مبارک ایشالا خرید دامادیت یلدات پیشاپیش مبارک


فدات بشم عزیزم
رضوان مامان رادین
27 آذر 91 0:11
واییییییی چه لباسهای خوشگلی...مبارکککککککککک


مرسی عزیزم
مامان عاطفه
27 آذر 91 13:16
سلام
چگده ماااااهه این نی نیه نااز.
چه لباسای نانازی



قربونت عزیزم ایشالا نی نی تو هم بیاد عکسای نازشو ببینیم
مریم مامان عسل
27 آذر 91 14:38
سلام عزیزم.
وای چه پسر ناز و خوشگلیه ماشالله این آقا سید کوچولو.
ممنون از لینکتون منم با افتخار لینکتون کردم و از آشنایی با شما واقعا خوشحالم.


خواهش میکنم عزیزم
مونا مامان امیرسام
28 آذر 91 16:38
لباسهای نو مبارک.به شادی بپوشی.
اون لباس bccها خیلی خوووجل بودند.


ممنونم عزیزم.خیلی دوست دارم
مامان یاغمور
1 بهمن 91 19:49
لباساش خیلی نازه مبارکش باشه براش حتما اسپندم دود کن ناراحتم نباش شب یلدای ما هم خیلی پر ماجرا بود


قربونت عزيزم