سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

سال نوی میلادی مبارک

1391/9/27 21:39
نویسنده : مامان مرضیه
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضا جان 

این مطلب بیشتر در مورد اینه که بهت بگم انسان ها هیچ فرقی با هم ندارن و این انسانیت وبزرگوار بودنه که مرز بین ادمهاست

این مطلب برای تبریک سال نوی میلادی به هموطنای عزیز مسیحی ماست که خیلی برای من عزیزن

اخه اون روزا که ارومیه بودم اکثر دوستا و هم کلاسیام مسیحی بودن و خیلی مهربون و با ادب بودن

همسایه هامون هم همینطور.  ژانت خانوم و شوهرش دوستم ایلین جون و اناهید والسین و همه و همه که دلم براشون تنگ شده  کاش یه بار دیگه ببینمشون دوستم انت که خیلی وقت پیشا رفتن امریکا 

همه شما رو دوست دارم و سال نورو تبریک میگم سال خوش و پربرکت و پر پولی داشته باشید و لباتون خندون باشه 



 



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)