سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

دعوت به مسابقه

1391/12/7 23:18
نویسنده : مامان مرضیه
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز

هدف من از ساختن این وبلاگ این بوده که خونوادم و اهل فامیلم بتونن عکسای امیررضا رو ببینن و با من ارتباط داشته باشن

اگه نی نی وبلاگ نبود نمیدونم چی میشد حتما دق میکردم چون خیلی فاصله هست از اصفهان تا ارومیه

ممنونم نی نی وبلاگ که هستی 

من از

آرشا جون

عطا جون 

امیرناز

سه عزیزی که به مسابقه دعوت شدنقلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عطا
8 اسفند 91 0:15
سلام عزیزم
متوجه نشدم چه مسابقه ای؟
میشه بیشتر توضیح بدی؟
ممنون


نوشتم برات گلم
منا مامان امیرسام
10 اسفند 91 2:22
قالب جدبدتون هم خیلی قشنگه


ممنونم عزیزم
شقایق مامان آرشا
10 اسفند 91 12:12
قالب جدید مبارک


قربونت برم خانومی