سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

خدا همه ی مریضارو شفا بده......

1392/6/7 15:58
نویسنده : مامان مرضیه
394 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم سید امیررضا جان

سه روز پیش مامانم گفت که پدربزرگم خورده زمین و قرار شده پاشو عمل کنند

خیلی نگران حالش شدم

درسته که بهشون زنگ نمیزنم و ازشون دورم ولی این دلیل نمیشه براشون ناراحت نباشم

خب من هم گرفتاری های خودمو دارم.

صبح روز چهارشنبه زنگ زدم مادر بزرگم گفت عملش کردن و الان بستریه

خدا همه ی مریض هارو شفا عنایت کنه و به دای هامو زن دایی هام هم اجر بده که اینقد زحمت اقاجون و مامان بزرگمو میکشن.

هر دوتا دایی مو با زن دایی هام و بچه هاشونو دوست دارم

ازشون ممنونم که اینقد به من احترام کردند و امیررضای مارو خیلی میخوان.

اجرتون با خدا....................... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان صدرا جونی
10 شهریور 92 15:43
عزیزم انشالله خوب میشه حالشون


ایشالا گلم.