سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

سرما خوردگی مامان

1392/10/30 16:34
نویسنده : مامان مرضیه
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضای مامان.

امان از دست تو . میدونی چرا؟؟؟

ما رفتیم مراسم شب هفت شوهر عمه ی بابا که جناب عالی حسابی منو شرمنده کردی و یه لحظه هم اروم نبودی یه بند گریه کردی که میخوام برم بیروم

حالا فکرشو بکنید من توی این سرما سه ساعت به پای امیررضا راه رفتم که اذیت نشه و برای خودش بازی کنه.

بــــــــــــــــله

سرما خوردیم و تب و لرز گرفتیم که الهی چشتون روز بد نبینه

رفتیم خونه ی پدر شوهرم که خدا سایه شونو از سرمون کم نکنه

خداییش خیلی کمکم میکنن. مادر و اقا جون و عمه منیر با امیررضا بازی کردند و منم خوابیدم تا حالم بهتر شد

مادر شوهرم واقعا فرشته اس خیلی منو شرمنده کرد خودش مثل مادر همه چیز برام درست کرد تا خوب شدم امیررضا رو عوضش میکرد و میشست و تا من بهتر بشم. عمه جونی ها هم احوالمو پرسیدن دستشون درد نکنه خیلی خوشحالم که توی یه خونواده ی به این مهربونی زندگی میکنم. خلاصه سه روز اونجا بودیم تا بهتر شدم و اومدیم خونه

حسابی برف اومده اینجا..

خدارو شکر که باز هم مارو شرمنده کرد.....................

حسابی به امیررضا خوش گذشت با عمه ها و مجتبی و فاطمه. عید خیلی خوبی داشتیم.

بدون تعارف میگم خیلی دوستتون دارم..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیسو وآیسا
30 دی 92 19:55
آخی امیر رضا جووون انشالله زود خوب بشی گلپسر ناززز
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم
سید محمد
2 بهمن 92 0:08
خدایی حال میکنین با سیدا فامیلینا.... تازه این یه گوشه کوچیک از محبتشونه....
مامان مرضیه
پاسخ
بله من خاک پای سید هایی هستم که واقعا سید هستند اصلا سید بدنیا اومدن یکیش همسر عزیزم که هیچی کم نذاشته برام
مامان علی
5 بهمن 92 10:13
سلام مامانی خداروشکر بهتر شدی خداروشکر بالاخره یکی از فامیل شوهر شانس اورد ماهم قوم قبیله شوشو از دم سیدن ولی راستیتش از هیچکدوم....... ..........بماند.ایشالله زودی خوب بشین
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارین.ایشالا بهتر میشن خانومی
فرزانه مامی مرصاد
5 بهمن 92 11:36
اووووووووووووو سید محمد چه خبر هسسسسسسس؟؟؟ مادرشوهر من خیلی ماهه سیدم نیس اوکی؟ مرضیه الان بهتر؟؟ همینه دیگه بهشت واس همین زیر پای مادراس راستی بیا عکسای تولد مرصادو گذاشتم بدووووو
مامان مرضیه
پاسخ
بله عزیزم.الان میام
مامان ماني جون
7 بهمن 92 11:29
خصوصي دارين
مامان ماني جون
8 بهمن 92 11:07
ممنون عزيزم لطف ميكنين ببخشيد به زحمت انداختمتون خدا امير رضا تون رو براتون حفظ كنه
مامان مرضیه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.