سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

واکسن پسرم در 18 ماهگی

1392/11/8 17:17
نویسنده : مامان مرضیه
235 بازدید
اشتراک گذاری

به همین زودی و با همه ی خوشی هاش و تلخی هاش امیررضای ما 18 ماهه شد و موعد واکسنش رسید. خیلی سخت بود برام چون نگران بودم تب کنه و مریض بشه.خلاصه اینکه روز دوشنبه 7 بهمن ماه واکسنشو زدیم و به سلامتی تموم شد و این مرحله هم سپری شد. امیررضا صبح تا عصر اذیت نمیکرد ولی شب کمی تب کرد و نق میزد همه اش تو بغل خودم بود و شیر میخورد تا اینکه خوابید و بهتر شد امروز هم یکم اذیت کرد تا قرص بهش دادیم و الان هم طبق معمول داره اب بازی میکنه و ساکت نشسته بابا محسن رفته بیرون گفتم براش سی دی بخره. خدایا خودت کمکم.ن کن و یه لحظه حتی یک لحظه دستتو از دستمون جدا نکن و مارو به حال خودمون نذار.آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان مامان رادین
9 بهمن 92 0:22
خدا را شکر پروژه واکسن زدن امیر رضا جونم تموم شد...انشاا.. مدرسه رفتنش
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم. خوشیهامون با هم و دوستی هامون پایدار
مامان آیسو وآیسا
10 بهمن 92 17:29
خدا رو شکر که راحت شدین از واکسن دیگه راحت شدی تا 6 سالگی انشالله
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم. ولی سخت بود
عمه منیر
12 بهمن 92 14:01
اااااااااااااااااااااخه ی پاشم درد میکرد اصن زمین نمیذاشت اما خداروشکر زود خوب شد
مامان مرضیه
پاسخ
قربونت برم عمه جون دلمون تنگ شد برات