سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

امیررضای ما..........

1392/11/10 17:15
نویسنده : مامان مرضیه
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان الان که دارم برات یادگاری میذارم تو و بابا جونی خوابیدید و من هم کارهامو انجام دادم و نشستم تا چند تا عکس ازت بذارم واغزشیرین زبونی هات بنویسم.

دیشب خیلی شیطونی کردی. رفتی روی تخت و لامپ رو خاموش کردی و پریدی که سرت خورد به بخاری و پیشونیت کبود شد. امان ازدست تو وروجک مامان...............

اینم عکس از شیطنت شما رو تخت

لامپ رو خاموش میکنی بعد هم برای خودت دست میزنینیشخند

فدای دستای کوچولوت بشم عسلم عزیزم عمرمی نانازم....................

لالا کردی رو پتو میگی مـــــنه.......ماچ

فدای موهای فر فریت بشم من پسر گلم..........................

فعلا این عکسارو داشته باشید تا بعد بازم عکس بذارمقلببامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آیسو وآیسا
10 بهمن 92 17:30
خیلی قشنگ بوووود عکسهات گلپسر نازززز دست مامانیت درد نکنهبرا امیر رضا جووووونم
مامان مرضیه
پاسخ
لطف دارین خانومی. به قشنگی عکسای دخترهای نازتون نیست چشاتون قشنگ میبینه
پریسا نجفی
10 بهمن 92 17:38
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان مرضیه
پاسخ
چشم عزیزم میام. لینک شدین دوست جونی
رضوان مامان رادین
11 بهمن 92 23:49
ماشا... هزار ماشاا... به این پسر خوشمل بلااااااااا... از طرف من مامانی ی ماچ ازش بکن
مامان مرضیه
پاسخ
قربون شما رضوان جون برای رادین جونم
عمه منیر
12 بهمن 92 13:58
بازم خوبه سیم را نجویده پسرمون
مامان مرضیه
پاسخ
خدا رحممون کرده جونی
مامان علی
14 بهمن 92 7:47
هزار ماشاالله به این بچه ها اینهمه انرژی از کجا میارن!قربون پسرک نازمون بشم من مواظب خودت باش اینقدر بپر بپر نکن خوب
مامان مرضیه
پاسخ
من که دیگه از پسش بر نمیام عزیزم با همین بپر بپر ها سرشو کوبید تو بخاری کبود شد .
مامان علی
14 بهمن 92 12:26
وای من خیلی میترسم سرشون جایی بخوره،تورها دور تخت ودیوار وبالش چیدم بین بخاری وتختم یک تشک خودش وگذاشتم،مرضیه جون خوشحالم ی دوست جون جدید پیداکردم،شماهم باافتخار لینک شدین
مامان مرضیه
پاسخ
قربونت برم عزیزم.
خواهر فرناز
18 بهمن 92 15:52
سلام مرضیه جون نیومدی تو پرسش وپاسخ گفتم اینجا جوابمون برات بذارم مرضیه جون اومدم اعتراف کنم من 24 سالمه ساکن اصفهان هنوزم ازدواج نکردم یعنی میگی ترشیدم خودم خبر ندارم؟ نه گلم اینجاهم بعضی خانواده ها هستند که دختراشونا درحدود 21ـ 22شوهر بدن اما خداراشکر خانواده ما این طوری نیستند تقریبا توکلاس ارشدمون نصف ازدواج نکردیم امار 90% یه کوچولو همه گیر نیست بووووووووووس
مامان مرضیه
پاسخ
نه عزیزم من روی صحبتم با شما نبود در کل از روی امار عرض کردم. اگه ناراحت شدید معذرت میخوام
مامان محیا
18 بهمن 92 18:24
به به چ پسمل خوب ونازی.دوست دارم خاله جون
مامان مرضیه
پاسخ
لطف دارین
خواهر فرناز
18 بهمن 92 19:37
شما هم اصفهان میشینید؟
مامان مرضیه
پاسخ
بهله
خواهر فرناز
18 بهمن 92 19:38
ما دوست وبلاگی اصفهانی نداریم
مامان مرضیه
پاسخ
ما که هستیم پس دوست میشیم
ساناز
18 بهمن 92 22:53
بوووووووس براي اميررضاي عزيز به منم سر بزن دوست عزيزم
مامان مرضیه
پاسخ
چشم عزیزم. ممنون از ایده های جالبتون
خواهر فرناز
19 بهمن 92 14:51
عزیزم شما هم لینک شدین خوشحالیم از آشناییتون مرضیه جون
مامان مرضیه
پاسخ
قربونت خانومی.
خواهر فرناز
19 بهمن 92 14:57
عزیزم منم زیاد بیرون نمیرم وقت نمیکنم همش دانشگاه خونه پروژه و.... ولی شنیدم همه نظر وتوحید اون طرفا حرج زدن حتی فروشگاه های مارک هم حراج کردن دوستم پالتو 800تومانی را 400خرید از یه جای دیگه هم 350 را 270 خریده اگه خواستی بگو ادرس اینا رااز دوستم برات بگیرم
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون از لطفتون. سربلند باشی عزیزم
خواهر فرناز
19 بهمن 92 15:24
نه عزیزم ناراحت نشدم در مورد قضیه ازدواج نمیدونستم شما اصفهانید واز پروند های دادگستری میگین فکر کردم روزنامه ای خبر زده گفتم بهتون بگم که اون مطلب روزنامه اشتباه میکنه
مامان مرضیه
پاسخ
فدای مهربونیت خانومی
فرزانه مامی مرصاد
21 بهمن 92 16:35
عزیززززززززززمی
مامان مرضیه
پاسخ
شما هم عزیز مایی