سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

واما من......

1392/11/25 11:51
نویسنده : مامان مرضیه
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضا جان خیلی وقته برات ننوشتم

نمیدونم اصلا حوصله ندارم.دوست دارم برم بیرون جایی که راحت باشم. دلم تنگ نشده ولی یه حس غریبه.خودمو تو خونه سرگرم میکنم چند وقت پیش برات حلوا درست کردم که خیلی دوست داشتی بابا محسن هم دوست داشت

خدایی خوشمزه شده بود.

بله چی فکر کردی مامانی یه پا هنرمنده.

چند قت پیش یه کیف برا لب تاب عمه هاجر دوختم که خیلی خوشش اومد خوشحالم که دوستش داشتماچ

راستی یه شب هم برا تو و با بایی پیراشکی درست کردم

اینا هم خوشمزه بودنخوشمزه

وای چه مامانی داری امیررضا جونم همه اش از خودش تعریف میکنه.

خلاصه این که روزگار میگذرانیم و منتظریم.....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدیه
25 بهمن 92 12:35
بابااااااااااا هنرمند!!!
مامان مرضیه
پاسخ
لطف داری خانومی
مامان علی
26 بهمن 92 18:52
ملچ ملوچ چه خومشزه آفرین به مامان آشپز امیررضاجونی
مامان مرضیه
پاسخ
نه بابا اینقد هم اشپز نیستم لطف وب اشپزیهای مامانم بود
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 18:42
آفرین دوست کدبانوی من
مامان مرضیه
پاسخ
خواهش میکنم خانومی به پای شما نمیرسم
رضوان مامان رادین
29 بهمن 92 11:21
به به مامان هنرمند...دهنمون آب افتاد
مامان مرضیه
پاسخ
ببخشید اگه اینجا بودین براتون درست میکردم
شقایق مامان آرشا
1 اسفند 92 11:30
مامان کد بانوووو
خاله مینا
11 اسفند 92 1:20
واااای چه گل پسر نازی داری... خدا براتون حفظ اش کنه بابت نوشتن این وبلاگ خوشگل هم خسته نباشی من هم یه دختر کوچولو دارم اگه دوست داشتی به وبلاگش سر بزن و خستگی ام در میره اگه نظر هم بگذاری