سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

تولد تولد تولد..............

1392/11/25 19:26
نویسنده : مامان مرضیه
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمه منیر جونی. دلمون برات تنگ شده تازه عمه هاجر هم که نیست منو دعوا کنه تا بشینم سر جام همه اش دارم اتیش میسوزونم جای هر دوتون خالیه.زود بیاین  .......دوستتون دارم...

 اومدیم اینجا تا بهتون بگیم شنبه 26 بهمن تولد عمه منیر جونیه. بهش از صمیم قلب تبریک میگیم.

منیر جون خیلی دوستت دارم ایشالا همیشه سر بلند و موفق باشی. محسن هم تولدتو تبریک میگه..

 

عمه جونی بیا شمعتم فوت کن.........

این هم امیررضا عمه جونی رو بو س بوس میکنهhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فهیمه
26 بهمن 92 11:47
اصفهانین؟؟ چرا قرار نمیذارین ببینیم همو من دوست دارم فسقلیتونو از نزدیک ببینم خب
مامان مرضیه
پاسخ
بله عزیزم چشم حتما یه قرار میذاریم
عمه منیر
26 بهمن 92 16:47
سلام عزیزم مرسی ی دنیا ممنون
مامان مرضیه
پاسخ
خواهش میکنم عمه جونی. زود زود بیا
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 18:41
تولد عمه مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
قربونت
مامان علی
29 بهمن 92 7:44
خخخخخ آقلی خاص که پریده!!!!!! هیچ پستی نیست!
مامان مرضیه
پاسخ
حالا دیگه هست
رضوان مامان رادین
29 بهمن 92 11:20
تولد عمه جونی مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم
شقایق مامان آرشا
1 اسفند 92 11:26
120 ساله بشن
مامان آروین
1 فروردین 93 14:03
تولد عمه جونی مبااااااااااااااااااااااااارک چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مامان ایسان
2 فروردین 93 11:31
سلامت سعادت سیادت سُرور سَروری و سرزندگی هفت سین سفره زندگیتان باد
عموروحانی
19 فروردین 93 16:06
سلام. وسپاس از ابراز نظرتون در مورد .تک فرزندی خوب است یا نه ؟؟ . اما بزرگوار ما بحثمون علمی و نظری بود نه سیاسی . هرچه تلاش کنیم کار تربیت را با سیاست پیوند نزنیم زندگی آرام تری خواهیم داشت . موفق باشید