سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

عکسای بعد از نوروز گل پسرم

1393/1/26 10:17
نویسنده : مامان مرضیه
818 بازدید
اشتراک گذاری

امیررضا جانم رو تماشا بفرمایید لطفا..............

با این موهاش نشسته داره توت فرنگی میخورهبغلنیشخند

من و با با محسن هم  موهاشو کوتاه کردیم شد این شکلی ................

جان من خوشگل نشد؟؟سوال

حالا عکسای قدیمی.......................

نمیدونم عسلم به چی داره فکر میکنه؟؟؟

شاید داره به موشکش فکر میکنه که چطور راش بندازهنیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
26 فروردین 93 12:17
مبارکه موهای خوشگلت باشه انشالا امسال سالی پر از خیر وخوبی داشته باشین راستی رفتی همایش؟ من نرسیدم بیام صبح دانشگاه بودم وعصرشم حال نداشتم البته به درد من نمیخورد ولی دلم میخواست به خاطر شماها بیام وشماها را ببینم که نشد
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم. من نرسیدم برم اخه امیررضا همیشه این ساعت خوابه.
مامان آیسو وآیسا
27 فروردین 93 11:13
نوش جونت گلپسری
مامان مرضیه
پاسخ
خاله جون من عاشق توفترنگی ام