سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

اولین پست سال 93

1393/1/26 10:00
نویسنده : مامان مرضیه
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه سلام به فصل زیبای بهار. سلام به عشق که تو چشای امیررضای عزیزم موج میزنه. دستای ناز و کوچیکش آرومم میکنه. سال 1392 زیاد سال جالبی برای من و همسرم و پسر عزیزم نبود. همسیرم چند ماه بیکار بود و روزگارمون سخت شده بود. تنهایی منو خسته کرده بود فقط و فقط به خاطر محسن و امیررضا بود که تحمل میکردم.خلاصه این که بلاخره گذشت. ایشالا امسال سال قشنگی باشه و سلامت و شاد باشیم.

گذاشتن این عکسای قدیمی از گل پسرم دلیل داره.سوال

آخه مامانم میگه من براش این سرهمی رو خریدم تو تنش نمیکنی این هم دلیل و مدرکش مامان خانومینیشخندنیشخندقهقهه

 

خدمت دوستا و خانواده ی عزیز عرض کنم که کامپیوتر داداشم ویروس داشته اون هم خفن عکسای اقا امیررضا هاید شده ببخشید همسری گفته برات برش میگردونم ولی بس که کار داره و خسته میشه نمیرسهافسوسافسوس

خوش باشید و شاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خواهر فرناز
26 فروردین 93 12:11
سلام ممنون اومدین پیشمون چه سرهمی خوشگلی ونازی برات مراحل برگردوندن عکس ار مینویسم ببین میشه برشون گردونی؟
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم خانومی حتما امتحان میکنم
خواهر فرناز
26 فروردین 93 12:15
برو تو tools folder option view ببین این گزینه اگه تیگ دار برش داروبرو ببین فایل عکسات اومده یا نه اگه فایل عکسات هست سریع ببر یه جای دیگه کپیشون کن ممکنه عکسات رفته باشه تو یه فولدر بیرنگ اون را باز کن وعکسا را ازتوش کپی کن ببر یه جای دیگه پیست کن اینم گزینه یادت نره حتما بعدش دوباره تیک دارش کنیا hide protected oprating system موفق باشی
مامان آیسو وآیسا
27 فروردین 93 11:14