سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

یه پست خوشمزه........

1393/2/30 10:43
نویسنده : مامان مرضیه
278 بازدید
اشتراک گذاری

این ها چیزایی هستن که این چند وقت از سر بیکاری و تنهایی و صد البته علاقه و علاقه برای پسرم وبابایی درست کردم.از وبلاگ اشسپزیهای مامانم دستورشو گرفتم دستشون درد نکنه.بوس

رولت خوشمزه. وسط یکیشو موز گذاشتم خیلی خوشمزه بودخوشمزه

زیاد درست کردم که بابایی دیگه دلش نخوادخندونک

این هم یه پای سیب خوشمزه قالب پای ندارم مستطیل درست کردمخجالت

و اما مافین با بریلو توت فرنگی و خامه........

خوشمزهخوشمزهخوشمزه

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

آجی مهربـــــــــــان
30 اردیبهشت 93 11:06
خصوصی
رضوان
30 اردیبهشت 93 11:12
وااای چقدر خوشمزه به نظر میرسن
آجی مهربـــــــــــان
30 اردیبهشت 93 11:55
خصوصی به به کدبانو دهنمون آب افتاد
مامان امیرحسین
30 اردیبهشت 93 12:57
به به چه پست خوشمزه ای.
مامان آیسو وآیسا
2 خرداد 93 15:10
وای عجب خوشمزه هایی:-):-):-):-):-):-)دلمون خواست آفرین دوست جووووووون
مامان مرضیه
پاسخ
ببخشید کاش همسایه ی هم بودیم با هم درست میکردیم
مامان علی
4 خرداد 93 11:31
بابا کدبانو،هنرمند،خانوووووووووووووووم
مامان مرضیه
پاسخ
خواهش میکنم