سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

امیررضا جان بازی میکند

1393/2/31 9:40
نویسنده : مامان مرضیه
320 بازدید
اشتراک گذاری

این کیه زیر روسری داره شیطونی میکنه؟؟؟؟

دالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.....

امیررضا جونمهبوس

وحالا گاز گرفتن کیف دوربین مامانی..........تعجب

دید دیگه فایده نداره روش بازی عوض شدخندونک

امیررضا جونم همیشه با ساده ترین چیزای ممکن بازی میکنه.

یه چوب یا یه برگ کاغذ یا یه دمپایی..................

مامان خیلی دوستت داره عمرم. هیچوقت و هیچوقت تنهات نمیذارم

دوست دارم بلندای قله ی افتخار ببینمت و به وجودت ببالم.

بذار دنیا دنیا من اذیت بشم ولی تو فقط بخند

بخند تا منم بخندم.

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خواهر فرناز
1 خرداد 93 9:53
سلام چه قدر من خوب حدس میزنما در مورد شکل امیررضا میگم .......یه موقع این هوش زیادما چشم نزنند باشه عزیزم وقتی اومدین خبرم کن باهم بریم شاهشن شهر گردی ادرسشون کجاست؟
مامان مرضیه
پاسخ
حتما بهت میگم.
مامان آیسو وآیسا
2 خرداد 93 15:07
دوستم خوب این خیلی عالیه که امیر رضا جون میتونه با همه چی بازی کنی این نشونه کنجکاوی وخلاقیته عزیزم بوس به روی ماهش وخود ماهت مرضیه جووووووون
مامان مرضیه
پاسخ
خدا کنه خلاق باشه پسرم خاله جونی.بوس برای شما و ایسو وایسای عزیزم