سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

شیطنت های گل پسری.......

1393/2/31 9:53
نویسنده : مامان مرضیه
330 بازدید
اشتراک گذاری

امیررضا خان مداد شمعی به دست حساب همه جای خونه رو میرسه یه قسمت شیشه های ماستعصبانی

اخه من چیکار کنم با تو پسر؟؟؟؟سوال

اسمارتیزهارو پخش زمین کرده و بعدش هم میخوره.

هرچی میریزم توی ظرف باز کارش همینهگریه

میره رو مبلا میپره پایینخندونک

تا من میام دمپایی بپوشم اقا برداشته پاش کرده و فرار.................خنده

جالب اینه که درست هم میپوشه. تا به تا پاش نمیکنهمحبت

فدای چشات نازت بشم گل خوشبوی من.

تو نفس منی امیررضا جونم............

پسرم این کلاهشو خیلی دوست دارهبوس

پسندها (11)

نظرات (11)

آجی مهربـــــــــــان
31 اردیبهشت 93 13:04
وای مرضیه جونم کلی نوشتم پرید میگم به خاطر کارای پایان نامه من نمیتوانم بیام میتوانی بیاین شاهین شهر؟تو پارک قرار بذاریم هم دیگه را ببینیم؟ امیررضا جونمم ببوسشمیگم امیررضا شکل باباشه درسته؟ مردای دولت ابادو یه بار بیاریشون شاهین شهر نظرشون در مورد کی ضعیفه کی قویه عوض میشه باورکن اکثریت مردمان اینجا قوم لر هستند واصفهانیاشون کمن زنانشون زن کوه وکمرن وقلدر وپابه پای مرداشون میرن جلو اگه مشکلی پیش بیاد مرداشونا میخورن
ابجی رونیا کوچولو
1 خرداد 93 13:47
آفرین هزار ماشالله به این پسر گل مامان جون ببوسش به منم سر بزنین ماشالله خیلی نظر دارین اما من ندارم میاین به منم نظر بدین؟
مامان آیسو وآیسا
2 خرداد 93 15:04
عزیزم ماشالله به تو با این شیطونیهای شیرینت گلپسری ناززززززززز
مامان مرضیه
پاسخ
شیطونیاش منو تا شب از پا میندازه
مامان امیرحسین
3 خرداد 93 10:34
خاله جون حالا چرا رو شیشه وای اسمارتیز به منم میدی؟منم دلم اسمارتیز میخواد. آفرین به این پسر باهوش و زرنگ که دمپاییها رو درست میپوشه.
مامان مرضیه
پاسخ
دوست جونی همه چیزارو نوشته تا مبلارو.فدای مهربونیات بوس برای امیرحسین جونم
مامان علی
4 خرداد 93 11:33
کلی به شیطنتا وبازیای امیررضا جون خندیدم خداحفظش کنه
مامان مرضیه
پاسخ
فدات بشم
رضوان
4 خرداد 93 17:21
عزیزم...چقدر شیطون بلا شده ماشاا... شیشه که خوبه خانومی...یکروز دیدم رادین رو شیشه ال سی دی مون با مداد شمعی خط کشیده...کلللی عصبانی شدم..خدا را شکر بخیر گذشت
مامان مرضیه
پاسخ
وای امان از دست این بچه ها. تا بزرگترشن ما دیوونه میشیم
ساناز
10 خرداد 93 18:30
خيلي قشنگ بود
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان آیسو وآیسا
11 خرداد 93 21:50
خوبی دوست جووون چه خبر ؟؟؟؟؟ امیر رضا جووونم خوبه
مامان مرضیه
پاسخ
فدات بشم. شما خوبین؟ما خوبیم خدا روشکربرای ایسو وایسا و مامان گلشون
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:02
مامان آیسو وآیسا
17 خرداد 93 20:28
خصوصی دوستم
مامان امیرحسین
20 خرداد 93 11:06
مرضیه جون خوبی ؟امیررضاجون خوبه؟ کم پیداییت پست جدید نمیزاری