سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

کلمات جدید

1393/3/20 19:10
نویسنده : مامان مرضیه
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم و دوستای خوبم

این چند وقت اصلا حوصله نداشتم برات بنویسم عزیزم.کسل بود و شما هم که ماشالا هزار ماشالا شیطون و من هم هی بشور هی جارو هی غذا و این چرخه میچرخدکچل

اقا امیررضا جان چند کلمه ی جدید اختراع کرده

آبشا و گاهی آبشیا....... مداد رنگی و خصوصا مداد شمعی

دو خ .. داغ

دو دو .........لیمو شیرین

اداس.........ادامس

باباجی............بابا جون

اغا جی ............اقا جون

چی چی ............کبوتر و پرنده

اووخ که قبلا هم گفتم کامیون

چا..........چایی

قن............قند

عدد هارو اینطوری میشماره..........پن. شیش. چار. سه. هف. نه...................

تا میگم aمیگهb. از هر جا شروع کنم بعدیشو میگه

حیوانات هم اسمشون اُاُ..................

میگم اسبه چی میگه پیکو پیکو..............

نون هم میگه وقتی گرسنه اس..........

آبلیمو رو میگه............آبلو

سس هم میگه سِس

خلاصه اینکه لجباز و یه دنده اس و هر چی میخواد باید بشه

نمیدونم چیکار کنم باهاش...............

این پست با عرض پوزش عکس نداریم. پست بعدی ایشالا عکس هم میذارم.

تا بعد فداتون بشم بای بایبای بای

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان امیرحسین
20 خرداد 93 21:27
ای جانم فدای اون حرف زدنت بشم خاله
مامان مرضیه
پاسخ
فدات بشم عزیزم. برای امیرحسین عسل خاله
مامان آیسو وآیسا
21 خرداد 93 12:10
عزیزززززززززززم چه نازه حرف زدنتفدات بشم دوست عزیزم
آجی مهربـــــــــــان
21 خرداد 93 13:08
چرا حوصله نداری مرضیه جونم؟ قربون اون حرف زدنت بشم خاله جونم
مامان مرضیه
پاسخ
خدا نکنه اجی مهربونم
مامان امیرحسین
22 خرداد 93 21:46
بر منتظرین مژده بده منتظر آمد / از مهد بقا مهدى ثانى عشر آمد ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان بر شما مبارک