سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

برای یه مامان دعاکنیم

1391/8/28 23:18
نویسنده : مامان مرضیه
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای من

عزاداریهاتون مقبول درگاه خدا وپرونده هاتون پراز ستاره های حضرت زهرا

جمعه مراسم ضریح گهوارست

خواستم بگم برای اونایی که نی نی ندارن همگی دعا کنیم و از حضرت علی اصغربراشون یه نی نی سالم و صالح بخواییم 

حتم دارم این اقای بزرگ مارو حاجت روا میکنه و سال دیگه همه ی ارزومندان درگاهش با نی نی هاشون میرن مراسم شیرخوارگان حسینی

حسین و اهل بیتش بخشنده تراز این حرفان که دست مادرهای دل سوخته رو خالی برگردونن

التماس دعا عزیزانم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پرهام
29 آبان 91 1:54
بیاین هر کدوممون 14 صلوات هدیه بفرستیم . ان شالله خدا دل مامانایی که منتظر نی نی هستند شاد کنه.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
29 آبان 91 2:07
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین ... با افتخار به جمع دوستان پسرک شیطون پیوستین ...
marjan
29 آبان 91 13:26
مامانی رمز رو براتون خصوصی گذاشتم!
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
29 آبان 91 18:58
سلام عزیز دلم ...
از اینکه به خونه ی غریبانه دلتنگیهام سر زدی خیلی خیلی ممنونم ... خدا پسر نازتو برات نگهداره انشاالله و شما رو برای اون ...
خیلی تو این شبها برای من دعا کن


عزیزم اگه با اطمینان خاطربری مراسم عزا به حاجتت میرسی
رضوان
29 آبان 91 23:40
الی مامان
1 آذر 91 15:16
سلام مامان امیر رضا، اسم پسر من فندق من هم امیر رضا ست خدا نگه دار نی نی شما باشه الهی آقا سید شیر مرد مامان ، نامدار باشی الهی