سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

انتظارقشنگ

1391/8/8 15:16
نویسنده : مامان مرضیه
209 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام از روزای خوبمون بگم
من و بابا خیلی منتظر بودیم که توبدنیا بیای
بخاطرعشق به حضرت علی وامام رضا اسمتو امیررضا انتخاب کردیم.
انتظارت قشنگ بود ولی من نگرانت بودم همه میگفتن تو کوچولویی .
بابا محسن میگفت نگران نباش گیگیلی من سالمه هدیه ی امام رضاست
ماه اخرمیرفترم برات خریدمیکردیم .دست و پاهای کوچولوتو تصور میکردیم و میخدیدیم
روزها یکی پس از دیگری سپری شدند و انتظارتموم شد و اومدی
وقتی پرستارتورو گذاشت توی بغلم دلم اروم گرفت
بابامحسن دل توی دلش نبود تورو دید ونم با دوربین ازت عکس گرفتم ودادم بهش
خیلی خوش اومدی امیررضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرناز
9 آبان 91 8:52
سلام عزیزم پسر خوشگلتون هم اسم پسرمه دقیقا به همین دلیل شما ما هم اسم پسر مون و امیر رضا گرفتیم خدا حفظش کنه








خدا نگهدارنورچشاتون باشه گلم