سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

شیطونی ای گل پسری

1391/10/4 10:36
نویسنده : مامان مرضیه
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضا جان این روزا اخرهای شش ماهگیته و کلی شیطون شدی

ماما میگی ب ب میگی و ذوق میکنی دالی بازی رو دوست داری شعر برات میخونم گوش میدی و میخندی

یاد گرفتی غلت بخوری و تو یه چشم به هم زدن برسی اون سر سالن به جایی هم که گیر میکنی جیغ میزنی و گریه میکنی

الهی مامان فدای این شیرین کاریهات بشه 

گشنه که میشی بوف میگی دست به همه چی میبری و خراب کاری هم میکنی 

 

عزیزم اینم عکسای نازت که به یادگار تو دفتر عشقت گذاشتم

باشد که با این عکسا کمی دلتنگی مامانی و اقاجون و خاله مهتا و دایی حمید و همه ی فامیلای گلم دایی رضا جون که همه عکساتو داره

خلاصه همه و همه........کمتر بشه چه میشه کرد باید تسلیم اراده و تقدیر الهی باشیم وشکرش کنیم

همه ی شما رو دوست دارم جای شما توی قلب منه

لطفا اگه بهم سر زدید حتما حتما نظر بدید تا شرمندتون نشم و بدونم که اومدید پیشم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرمر مامان محیا
4 دی 91 11:50
امیررضا بعد از اینکه کل خونه رو بهم ریخت لالاش برده انگار...قربونش برم .چقدر ناز و خوردنیه ماشالا...اسپند یادت نره خانومی...همینطور و ان یکاد بالای عکساش بذارایشالا خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم سلامت باشید
mahta va madarjun
4 دی 91 17:12
سلام مرضي جون اميدوارم حال همتون خوب باشه اميررضاجون عكساتو ديدم خاله خيلي دلم براتون تنك شده ميخوام هرجه زودتر ببينمتون الان كه دارم اينارو مينويسم جشام دارن بر ميشن خيلي دوستت دارم خاله شيرين بالام به اميد روزي كه ببينمتون


قربونت برم عزیزم من هم دلم تنگ شده براتون
مهسا مامان صدرا جونی
5 دی 91 12:28
هزاران هزار ماشالله.
چقدر خواستنیه قیافه گل پسرمون


قربون شما بزرگواری عزیزم
پرهام
29 دی 91 11:43
خدا براتون حفظش کنه


ممنونم. لطف دارين
sana
30 دی 91 18:11
سلام.گل پسرتون خيلي نازه خدا حفظش كنه


ممنون عزيزم لطف دارين