سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

نظرات (9)

مامی طاها
4 دی 91 21:31
درود
با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم
بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش
منتظر قدم رنجتون هستم
بدرود



مبارک باشه عزیزم میام به دیدنتون
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 10:50
سلام گلم ؛ مرسی عزیز دلم همچنین شما...
(ایشاءا... 120 سال در کنار گل پسری و همسری زندگیه شاد و موفقی داشته باشی)
دیدی چه انیمیشن غمگینیه ؟؟؟


اره عزیزم
مامان روانشناس
5 دی 91 11:17
عزیزم کتاب های زیر رو بگیر و باهاش کار کن 1.همه کودکان تیز هوشند اگر ... چگونه استعدادهای واقعی کودک خود را کشف کنیم. نویسنده: دکتر میریام استاپرد- ترجمه سهراب سوری و امیر صادقی بابلان 2. 140 بازی فکری با بچه ها از تولد تا ٣ سالگی نویسنده: جکی سیلبرگ - ترجمه آناهیتا آذری 3. شیوه های تقویت هوش نوزاد در سه دوره 3-6، 6-9 و 9-12 نوشته بئاتریس میلتر ترجمه طاهره طالع ماسوله 4.بازی های آموزشی برای نوزاد از بدو تولد تا یک سالگی نوشته جکی سیلبرگ ترجمه آیدا مهری
فرزانه مامان مرصاد
5 دی 91 18:05
سلام
واااااای چه خشمزه شده
عزیزززززززززززززم
من آپم به ادامه مطلبم سر بزن منو ببین


سلام عزیزم چشم
مرمر مامان محیا
6 دی 91 11:39
فریم های عکسای نی نی ها رو از کجا باید دانلود کنم؟؟؟منم از این عکسا دلم خواست
مامان علیرضا
6 دی 91 11:40
سلام
تاریخ تولد و جنسیت و نام نی نی هامون تقریبا به هم نزدیکه، خوشحال میشم بهم سربزنین!


سلام با کمال میل عزیزم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 دی 91 12:16
انشاءا... عزیزم ....
نگین
7 دی 91 9:00
سلام ممنون از حضور و اظهار لطفتون . ببینید طرز تفکر و نحوه ی نگرش انسان نسبت به موضوعات مختلف مخصوصا در خونواده های ایرانی تا یه سن خاصی قابل تغییر و بازنگری هستند اما با کمی بالاتر رفتن سن تغییر در رفتار و دیدگاه تقریبا غیر ممکن هستش. بحث مقایسه فرزندان که متاسفانه وجود داره و بیشتر هم مربوط به برزگتر ها و پدر بزرگها و مادربزرگها و پدران و مادران ما میشه به نظرم سعی در تشریح و تفکیک خصوصیات فردی فرزند با توجه به بالا رفتن سن و عدم تغییر در نحوه دیدگاه کار بیهوده ای هستش چون بیشتر از اونکه نتیجه بگیرید اعصابتون خورد میشه به نظرم اگر نظراتشون خوب و مثبت هست استفاده کنید و اگر با شرایط روحی و جو خونوادگی شما سنخیتی نداره حداقل کار به نظرم بی تفاوتی هست اما نه با بی احترامی آرزوی موفقیت برای شما و خونواده ی محترمتون.
نگین
7 دی 91 9:04
سلام اگر چنانچه بخواد مقایسه ادامه داشته باشه به موازات بزرگتر شدن گل پسرتون و ادراک بیشتر از محیط و افراد به همون نسبت امکان تاثیر گذار بودن مقایسه ها وجود داره . یادمون باشه هر موقع خواستیم چیزی رو مورد مقایسه قرار بدیم باید اطلاعات کاملی از دو یا چند چیز مورد مقایسه داشته باشیم و چیزها و افراد مورد مقایسه دارای شرایط یکسانی از هر لحاظ باشند تا نتیجه به واقعیت نزدیک تر باشه . پاینده باشید.