سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

عشق منی گل پسری......

1391/10/7 9:55
نویسنده : مامان مرضیه
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی مامانی؟

امروز اومدم تا عکسای شیطنت هاتو برات اپ کنم.

ماشالا هزار ماشالا

 

بقیه در ادامه ی مطلبه عزیزم

 

اینم عکس با بابا محسن

اینم عکس اولین کیکی که برات درست کردم

میگم اگه دلتون خواست ببخشید دیگهخجالت

اینم عکسایی از اون روزی که سفره رو دور خودت پیچیدی

الان دیگه یاد گرفتی

خسته نباشی اقا امیررضا تعارف نکن .دم در بده بفرما تو.......

تا سفره رو انداختم رفتی سراغش

الهی همیشه لباتون بخنده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 11:21
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



من رای دادم عزیزم
مرمر مامان محیا
7 دی 91 13:48
وای امیررضا جونم قدر مامانتو بدون این همه عکساس خوشگل خوشگل ازت میگیره ها...
جیگره پسری شیطون و بلا ... میبینم لباس نو هاشو تنش کرده و آقاتر شده


قربونت برم عزیزم شما لطف داری
مامان کوثری
7 دی 91 15:05
قیمت های طراحی شکسته شد میتونید بیاید و طرح مورد نظرتون رو سفارش بدین تک برگ:۲۰۰۰ تومان فصلی یا چهار برگ:۴۰۰۰ تومان ۱۳ برگ:۸۰۰۰ تومان سلام عزیزم ممنونم بهمون سرزدین اینم قیمت های جدیدمون