سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

روز اربعین

1391/10/14 13:09
نویسنده : مامان مرضیه
338 بازدید
اشتراک گذاری

الان که من ابنجام پسر گلم لالا کرده بابا محسن هم لالا کرده

دیروز صبح با مادر جون رفتیم خونه ی عمه سمیه خیلی خوش گذشت توهم پسرخوبی بودی و نق نمیزدی. تازگیها داری میشینی.پرتقال هم خیلی دوست داری بخوری

خلاصه پسر عمه مجتبی مدرسه نرفته بود بخاطرالودگی هوا. کلی خوشحال شد مارفتیم خونشون . ناهار سمیه جون خیلی زحمت کشیده بود و خورشت سبزی و سوپ درست کرده بود.دستش درد نکنه 

دورهم ناهار خوردیم

همه اش دوست داری سر پا نگهت دارم و برا پسر عمه ذوق میکنی و باهاش میخندی الهی قربونت برم عزیزم 

بعدرفتیم پایین روضه و بعد چند دقیقه خابت می اومد اومدم بالا خوابت کردم خوب خوابیدی

عمه جون همه اش می اومد بهت سر میزد خیلی اذیتش کردم واقعا ببخشید. خیلی دوستت داریم

 

عصرهم اومدیم خونه و با اقاجون بازی کردی و بابا محسن اومد دنبالمون اومدیم خونه.امروز هم اربعینه جایی نرفتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مونا مامان امیرسام
14 دی 91 18:10
عزاداریهاتون قبول.
افرین به امیررضا کوچولو که مامان رو اذیت نمیکنه.
در اخر هم بگم دلمان قورمه سبزی خواست


قربونت برم عزیزم.خیلی دوست دارم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
15 دی 91 11:23
ممنون عــــــزیز دلم منم عاشق پســـــــــــــــــری شمام ... نه بابا چه سلیقه ای ... به پای شما که نمیرسم ...




دوست دارم خانومی
مامان کوثری
16 دی 91 19:28
با سلام وبلاگ نی نی پارتی به خاطر قوانین از نی نی وبلاگ حذف شد لطفا برای دیدن طرح های جدید و سفارشات طراحیتون به وب جدیدمون مراجعه کنید http://temparti.blogfa.com/
رضوان
17 دی 91 23:54
ای جونم که عاشق پرتقال شده امیررضا جونآفرین که پسمل خوبی بودی و مامان اذیت نکردی


قربونت عزيزم
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 4:01
برای دوست گلم و گل پسرش


مرسي
مامان شايان
23 دی 91 9:56
سلام خاله جون پسرم شايان تو مسابقه ي جشن تولد 2سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شما خاله مهربونه تا بهش 2 تا راي خوشكل بدين شماره ما 22 منتظريما فقط تا دوشنبه وقت داريم


حتماميام
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 19:28
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم
باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم


تبريك ميگم عزيزم
مامان علیرضا
24 دی 91 10:38
با عکسهای پسری آپم
تا عصر


ميام گلم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
24 دی 91 16:18
عزیز دلم بفـــــــــــــــــــرمائید ...
خواهــــــــــــش چیـــــــــه امــــــــــر بفرمائین ...



قربان بزرگواريتون
مرمر مامان محیا
25 دی 91 9:56
پس چرا این جا این همه سوت و کوره؟؟؟


ببخشييد
الهام مامان آوینا
27 دی 91 18:49
امیررضا جان به جمع نی نی های 91 ای خوش اومدی عزیزم. مامان امیررضا جان وبلاگ نی نی های 91 ای را لینک کن و هر از گاهی از دوستای جدید امیررضا جان مطلع شو.
ادرس وبلاگ نی نی های 91ای =
http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/



ممنونم عزيزم.چشم
مرمر مامان محیا
28 دی 91 1:07
نمیگی ما دلمون برای یه دونه پسرت و عکسای خوشگلی ک میگیری تنگ میشه؟


ببخشيد سيستمم جور نيست
سپیده از وبلاگ "کودک من"
3 بهمن 91 14:20



مرسي عزيزم
saba
3 بهمن 91 15:38
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



حتما ميام
مامان آناهیتا
3 بهمن 91 16:21
سلام مامان مهربون
وای چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه .
من عاشق عکسی که سرشو گذاشته روی زمین شدم با اون لبخند نازش


سلام عزيزم. ممنونتم.
مامان عطا
7 بهمن 91 0:44
سلام دوست نازنینم
بازم مرسی از بابت لینک و نظر لطفت.
باید بگم پسرت ماشالا خیلی نمکی و خوردنیه.انگار مثل عطای من خوش اخلاق هم هست.
خلاصه که خیلی نازه.
راستی ظاهرا نی نی شما سیده نه؟آخه عطای منم سید هستش...
پسر عمو میشن دیگه.آخـــــــــــی
فدای هردوشون
بازم بیا پیشمون





خواهش ميكنم عزيزم. ني ني شما هم خواستنيه خيلي به دل ميشينه.بله گل پسريا سيدن .
مامان کوثری
8 بهمن 91 17:05
برای دیدن مدل های جدید تقویم کودک و تم های مختلف جشن تولد و مدل های فریم ها و تقویم های روز عشق حتما بیاین وبم
http://temparti.blogfa.com


چشم عزيزم
مونا مامان امیرسام
12 بهمن 91 1:49
مامانی کجایید خبری ازتون نیست؟؟؟؟///// امیررضا کوچولو خوبه انشاالله؟