سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

تنهایی مامان

1391/8/9 21:55
نویسنده : مامان مرضیه
240 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای عزیزم


میخوام براتون از تنهایی هام بنویسم
اخه میدونین من خودم مال ارومیه ام اومدم اصفهان زندگی میکنم
خیلی برام سخته نداشتن هم صحبت
وای چقدسخت بودنبودن مامانم موقع زایمان
تازه بعدش حموم بردن امیررضا که خیلی میترسیدم
ولی دیگه راه افتادم
امروز که اینارو مینویسم امیررضا چهارماهه اس وخودم میبرمش حموم
البته ناگفته نمونه همسرعزیزم خیلی کمکم میکنه و خیلی وقت برای من میذاره
ازش خیلی ممنونم
خونواده ی همسرم هم خیلی لطف کردن به من مامان و خواهراش مثل خونواده ی خودم بودن برام
از همه ممنون وسپاسگزارم

 

 

 

توی این عکسا امیررضارو اولین باربردمش حموم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسر
6 خرداد 92 16:02
خانومی ناراحت نباش ما جامونو عوض کردیم تو رفتی اصفهان من اومدم ارومیه البته ته یه شناس اوردی اینم اینه که تو فارسی میفهمی ولی من ترکی نمی فهمم