سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

خدایاشکرت

1391/8/9 8:36
نویسنده : مامان مرضیه
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز

میخوام  باهاتون درد دل کنم

شما که مامان شدیدخوب میدونید من در این قسمت چی میگم

بچه ها وقتی بدنیا میان میشن پاره ای از وجود باباومامان

یه حسه خیلی قشنگی داریم وقتی نگامون میکنن

وقتی میخندن

موقعی که به حرفامون گوش میدنو چشای کنجکاوشون برق میزنه

پس بیایید خدارو بخاطر اینهمه لطف و بزرگواری شکر کنیم

و ازش بخوایم نی نی های همه ی مامان و باباهارو براشون نگه داره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 11:58
مامانی راست گفتید.اگر روزی 1000 بار هم شکر کنیم باز کمه


ممنون عزیزم
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
9 آبان 91 21:30
سلام عزیزم ... بذار گلم ... دل نوشتمه ... قشنگ نیست ...خوشحالم که به چشم تو قشنگ اومده...حرفهای دلم تلخه


قربونت برم خانومی
الهی که به ارزوهای قشنگت برسی اخه میدونی امیررضای من سیده ازش میخوام برات دعا کنه