سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

البوم عکس سید امیررضا جانم

1391/12/17 19:30
نویسنده : مامان مرضیه
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضای عزیزم. این روزا روزای پایانی سال1391

 این سال هم با همه ی خوشی ها و خرمی هاش داره به پایان میرسه وبرگ دیگه ای از عمر ما ادمها ورق میخوره

امیدوارم برا همه سال خوبی بوده باشه

امسال اولین سال بودنت در کنار سفره ی زیبای هفت سینه

امیدوارم سرسبز و خرم باشی عزیزم

پارسال این موقع ها 7 ماهه بودی عزیزدل مامان........

یادم میاد بابایی گیگیلی صدات میزد

یادش بخیر بابا محسن تو خونه تکونی عید کلی کمکم کرد چون مهمون داشتیم و بابا جون و مادر جون و دایی و خاله از ارومیه اومدن خونمون

اقای امیری اینام همراهشون بودن

راستی چه زود گذشت.....

سال قشنگی بود برا خونواده ی ما.

ایشالا سال 1392 بهتر و پرپول تر و با سلامت تر از سال 1391 بیاد سراغمون و اقا ی مار سال 92 خوش باشه برامون.

الهی امین 

 

من عاشق این عکستم عشق مامان فدات بشم سید امیررضای عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق مامان آرشا
17 اسفند 91 22:19
ایشالا.قربون پسملی


فدات بشم عزیزم
مامان امیرمحمد
19 اسفند 91 10:50
پسر خوشگل و نازی دارید،خداحفظش کنه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه.


لطف دارین عزیز دلم ممنون
مهدیه
20 اسفند 91 8:30
سلام
به وبلاگ جدیدمون سری بزنی خوشحال میشیم!
www.madari.niniweblog.com


میام عزیزم
رضوان مامان رادین
20 اسفند 91 11:32
راستی گلم آدرس سایتی که اینسری از عکسهای جیگرطلا را قاب زدی بهم میگی


چشم عزیز دلم.
nasema
20 اسفند 91 20:36
سلام دوست عزیز جهت سفارش تقویم برای نی نی خوشملت زود بیا پیش من باکیفیت و خوشمل باهر طرحی که دوست داشته باشی و تحویل فوری فقط 2000هزار تومان یک هدیه ی ماندگار واسه نی نی شما منتظر حضورگرمت هستم
مرمر مامان محیا
22 اسفند 91 10:52
انگار این دفه از یه سایت دیگه ای استفاده کردی.مثه همیشه ناز بودن


یادم نمیاد دفعه ی پیش کدو م بود عزیزم