سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

یه گلایه ی کوچولو

1391/12/20 10:24
نویسنده : مامان مرضیه
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی همه ی اونایی که میان و عکسای انگور بابا رو میبینن

دستتون درد نکنه لطف میکننین منت میذارین

ولی اخه چرا نظر نمیذارین؟؟؟؟

من شرمندتون میشم .............

راستی فامیلای عزیز به گوش باشین

چهارشنبه سوری میام ارومیه.

خیلی خوشحالم

خدا کنه امیررضاپسر خوبی باشه و اذیت نکنه

فقط نظر یادتون نره عزیزان من

ممنونم از تک تک عزیزان

دایی رضا و سپیده جونو فاطمه جونم دختر دایی عزیزم که خبر دارم میان وسامو میبینن.

دستتون درد نکنه.ماچ 

دوستای عزیز وبلاگی ممنون و منت دار شما هم هستم که تنهام نمیذارین 

و این هم کارای اقا امیررضا.

وقتی چیزی رو میخواد اینطوری میکنهنیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ایسان
20 اسفند 91 10:20
فدا بشم فدا
فدایه اون لبو لوچه کثیفت چی خوردی انقده خوشمزه بوده اون شکلی شدی بلا
عزیزم این مسئله بازدید کردن و نظر نذاشتن امری طبیعی شده واسه همه وبلاگها همه دور از جونه شما چک میکن فضولیشونو میکنن واسشون بسه نظر بزارن واسه چی
توقع داریا
خودتو اذیت نکن من که بهش دیگه عادت کردم
پسمل کوچولو رو ببوس یه عالمه


قربونت برم عزیزم. بهت سر میزنم جوابو میذلرم.
رضوان مامان رادین
20 اسفند 91 11:19
ای جونم فرشته ناز و ملوس من...دلم میخواد بخورمت...راستش پارسال واسه رادین عیدی ربع سکه گرفتم اما امسال نمیدونم چی بگیرم


ممنونم خاله جون مهربون. واقعا مسئله شده این عیدی نه؟
شقایق مامان آرشا
20 اسفند 91 17:57
مامانی میشه اومد اینجا برا پسملی بوس نفرستیم؟


قربون محبتت عزیزم منم ارشا جونو بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
nasema
20 اسفند 91 21:17
سلام دوست عزیز منظورتون از 7 تا تک برگ اینه که هر تک برگ تم و عکس های متفاوت داشته باشه یااز یک نمونه 7 تا میخوای؟
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 15:30
خصوصی داری عزیزم


ممنونم عزیزم
منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 3:13



فدات شم.
مرمر مامان محیا
22 اسفند 91 10:55
عین محیاااااااااااااااا


فداش بشم من .
nasema
22 اسفند 91 15:30
سلام دوست عزیز تقویم ها اماده شد لطفا ببینید و نظرتون بفرمایید تا اگه تغییرات لازم بود انجام بدم برای چهار فصل هم اگه تولد گل پسرت تم خاصی داره بفرمایید تا باهمون درست کنم وگرنه از تنم های زیر اگه میپسندی یکیشو بگو گارفیلد زنبور خانواده اردک ها و یاهرچی که متناسب بارنگ زرد باشه ممنون
آرام
22 اسفند 91 18:10
این عروسک چقدر شیرینه


ممنونم عزیزم
آرام
22 اسفند 91 18:11
راستی مامان مهربون امیررضا.
من دارم به اکثر وبلاگا سر میزنم . اینو بهشون اطلاع رسانی میکنم.
سایت فروش اسباب بازی بازی دان تخفیف عیدانه زده و کلی قیمتاشو آورده پایین.
از اونجایی که خرید اسباب بازی دغدغه ی هممونه ( اینکه چی بخریم خطرناک نباشه ، اگه بچه بهش وابسته بشه بهش آسیب روحی نزنه ، روی هوشش اثر مفید بزاره ، علاقشو بپوشونه و ...) من بهتون پیشنهاد میکنم یه سری به سایتش بزنید. ضمن اینکه مسئول فروشش فک کنم درک کاملی از بچه ها داشته باشه چون کاملا توضیح میده اسباب بازی ، شرایط کودک و ....
همین دیگه
سایت اسباب بازی www.bazidan.com


ممنون عزیزم از راهنماییتون سر میزنم
مامان علیرضا
22 اسفند 91 19:30
خوب زدی به هدف
جواب به سوالمو میگم تو پرسش و پاسخ!
ماشالا به پسر نازمون


ماشالا به پسر گل شما
منا مامان امیرسام
24 اسفند 91 2:09
قالب جدید مبارک
دوستم به سلامتی برید و برگردید و خوش بگذرونید.
پیشاپیش سال نو مبارک
میبوسمتون


قربون محبتت عزیز دلم
مهسا مامان صدرا جونی
27 اسفند 91 17:41
خوشگل خاله چرا گریهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟
خنده انقدر بهت میاد که نگو. قند و عسل میشی


وای نگو امان از وقتی که گریه میکنه.