سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

اخرین روزهای سال 91

1391/12/27 12:59
نویسنده : مامان مرضیه
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیررضای مامان

عزیزم سرمون خیلی شلوغه. ببخشید برا خرید نبردمت و گذاشتمت پیش مادر جون و عمه جونیا.

اخه هوا زیاد جالب نبود ترسیدم خدایی نکرده مریض بشی پسر عزیزم

دادم برات تقویم طراحی کنن.هفت تا چاپ میکنم تا به فامیل هامون بدم.

دیشب بابایی برات یه عروسک خوشگل از شخصیت های عصر یخبندان رو خرید خیلی با نمکه

لباس هم اونقد داشتی که برات نخریدیم شاید ارومیه چیز خوشگل ببینم برات بخرم عزیز دلم.

ارزو میکنم تو سال جدید لبات بخنده و چشای نازت اشک نبینه عمر مامان و بابا تویی امیررضا جان

اندازه ی دنیا دنیا دوست داریم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

معصومه
25 اسفند 91 14:31
با آرزوی
۱۲ ماه شادی،
۵۲ هفته پیروزی،
۳۶۵ روز سلامتی،
۸۷۶۰ ساعت عشق،
۵۲۵۶۰۰ دقیقه برکت،
۳۱۵۳۰۰۰ ثانیه دوستی.
پیشاپیش سال نو برشما مبارک باد.


فدای تو دوست عزیزم.
سوری مامان زهره
26 اسفند 91 9:02
نرم نرمک مي رسد اينک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها و دشت ها، خوش بحال دانه ها و سبزه ها، خوش بحال غنچه هاي نيمه باز . پیشاپیش سال نو مبارک.
فرزانه مامی مرصاد
26 اسفند 91 18:17
سلام عزیزم
من نمیدونستم تو به روز میکنی وبلاگو
اخه گفتم شاید خونه را خالی کردین و نمیتونی بیای
خب به سلامتی دارین میرین ارومیه؟؟؟
ایشالا خوش بگزره و مواظب خودتونم باشین
از همه جا و همه کس هم عکس بزارین من ببینم
بوس واسه تو امیررضا جونم


قربونت برم.چشم عزیزم. میام پیشت الان.
رضوان مامان رادین
26 اسفند 91 20:48
ستاره بختتان بالا ، سپیده صبحتان تابناک ، سایه عمرتان بلند ، ساز زندگیتان کوک ، سرزمین دلتان سبز

پیشاپیش سال نو مبارک




همچنین رضوان جان. دوستت دارم.
مهدیه
28 اسفند 91 9:31
عزیزم برا خصوصی نفرستادی!!


فرستادم خانومی
فرزانه مامی مرصاد
28 اسفند 91 17:25
http://8pic.ir/images/70860346728551450121.jpg


سلام یه نگا به این لینک بنداز
ببین خودشه؟


بله این نی نی منه. از کجا اوردیش خانومی؟
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:06
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


لباتون خندون و سال نوتون مبارک باشه