سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

عکسای سال جدید با طعم شیطنت گل پسری

1392/1/20 1:10
نویسنده : مامان مرضیه
452 بازدید
اشتراک گذاری

این سفره هفت سین و عکسای گل پسری بیشترش ارومیه است خونه ی مامانم اینا با خونه ی خاله مهتا جونی.

وای که چقد شیطون شدی تو

بگین ماشالا هزار ماشالا..................

 

بقیه در ادامه مطلب ......................................قلبقلبچشمک 

اینام اسباب بازی های سید کوچولو که مادر جونی براش خریده و جمع کرده بود.

ماشین رو هم دایی جون شب عیدی بهش کادو داد.......... 

شیطون مامانو میبینید؟خوب خرابکاری هاشو میکنه و بعدش چاردست و پا راشو میگیره میره

عاشقتم عزیز دلم

نازنینمی بخدا 

اقا اینجا سبزه ی خاله مهتا رو از بین برد

خاله مهتا اینا تو سازمانی های شرکت سیمان ارومیه میشینن. 

نیشخندقهقههقهقههقهقههقهقهه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرزانه مامی مرصاد
20 فروردین 92 14:15
سلام
به به
چه عجب
واااای خدا دلم تنگیده بود برا امیررضا جونم
برا توهم
چه عکسای قشگی
چه خاله و مامان جون و دایی خوبی
پس چرا عکسا کم بود؟
از خاله ها؟
از سیزده
از جاهای دیدنی ارومیه؟
راستی خونه نو مبارک
کجا خریدین؟



سلام عزیزم. منم دلم براتون تنگ شده.
بازم عکس میذارم. سرم شلوغه.
شقایق مامان آرشا
21 فروردین 92 20:12
مهمونی که صاحبخونه شده و هر کار بخواد می کنه


اره عزیزم همه ی خونه رو به هم ریخت شیطون
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 1:02
ااااااااااای جان
انشاالله سال خوبی داشته باشید
عیدیهات هم مبارک امیررضا جون



فدات بشم منا جون همچنین