سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

خونه ی خاله مهتا جون

1392/1/21 13:53
نویسنده : مامان مرضیه
860 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامانی چقد میخوامت عزیزم.

بهترینم

نور چشامی امیررضاجونم

بابا محسن داشت با همکاری باجناق گرامی لپ تاب خاله مهتارو درست میکرد که اخرش

شوهر خاله با یه delهمه چیرو از بین بردقهقههقهقههقهقهه

خیلی حال بابا محسن گرفته شد............

امیررضام فقط فکر شکم مبارکه.نیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

شقایق مامان آرشا
21 فروردین 92 20:10
خب بدار بخور مامان نوش جون پسملم


ممنون خاله جون
مامان آناهیتا
23 فروردین 92 0:36
نوش جونت دستپخت خاله خوشمزه بود عزیزم


خاله مهتا یکی یه دونس عزیزم .
الهام مامان آوینا
24 فروردین 92 13:12
سلام عزیم. ممنونم تو بخش پرسش و پاسخ برام جواب گذاشتید. عزیزم نمی دونید بازنشستگیش بعد از چند ساله و حقوقی که داده میشه بعد از بازنشستگی چقدره؟ممنون میشم بیاد تو بخش پرس و پاسخ برام جواب سوالام را بگذارید ...مرسی


چشم عزیزم اومدم.
فرزانه مامی مرصاد
24 فروردین 92 22:08

کاره شوهر خواهرت عالی بود
بیچاره اقا محسن
تمام زحماتش نابود شد
عکسا خوب بودن ولی بازم کمه
من دلم میخواد خانوادتونو ببینم
جاهای دیدنی رو
......................
راستی خونه چی شد؟
چرا نخریدین؟
خونه مادر شوهرم هست ولی قیمتش بالاس براشما سنگینه- به درد یه مشاور املاک میخوره
جایی رو هم که
یه جایی هم هست همین طرفای خونه ما قیمتشو درست نمیدونم
ولی دو طبقس
بالا کامله پایین نیمه کاره
از شوهرم میپرسم قیمتشو میگم بهت



وای نگو فرزانه جون. محسن خیلی خسته شد. حتما بهم بگو
مامان امیرناز
25 فروردین 92 10:54
سلام عزیزم ببخشید من واقعا ادرست و نداشتم لطف می کنی می ای پیشمون حتما لینکت می کنم فرشته نازت و ببوس


خواهش میکنم عزیزم. خیلی دوستت دارم.
مهسا مامان صدرا جونی
25 فروردین 92 15:13
خاله شما جرا تک خوری میکنی آخه...
منم ماکارونی میخواااااام


تموم شد خاله جون ایشالا دفعه ی بعد باهم بخوریم.
قالب های اختصاصی کودکانه
27 فروردین 92 13:12
طراحی قالب کودکانه اختصاصی با عکس های دلخواه شما طرح های زیبا و شیک با رنگ دلخواه شما را طراحی می کنیم زیباتر و ارزان تر از همه جا از دیدن نمونه کارها پشیمان نمی شوید با سفارش هر قالب به دلخواه خود کارت پستال متحرک و یا بنر متحرک اشانتیون بگیرید با تشکر http:gogoli-temp.blogfa.com
monir
28 فروردین 92 17:18
سلام مرضیه جون. خوبید همگی؟ عکسای سیزده بدر جیگر عمه را بذار تا من و همه دوستان ببینیم
مرسی. مواظب خودت و محسن و گل پسر باشید


سلام عمه جونی. کی میای پس؟چشم میذارم عزیزم.
مرمر مامان محیا
29 فروردین 92 23:28
کامنتم کووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟
ماکارانی دوست داری؟؟الهی! چقده تو جیگری بلا


قربونت برم عزیزم لطف دارین.
فرزانه مامی مرصاد
31 فروردین 92 17:59
سلام پیامم بهت نرسید؟؟
زمین لرزه رو داشتی؟
نترسیدی که؟



چرا زبونم بند اومده بود.
رضوان مامان رادین
5 اردیبهشت 92 16:14
گلم کجاییییییی؟؟؟چرا آپ نمیکنی؟؟دلمون واستون تنگ شده


اومدم خانومی. اینترنت نداشتیم.
مامان فائزه
7 اردیبهشت 92 17:13
سلام مامان مهربون
وای خدا ماکارانی خوردنش و نگاه کن ... نوش جونت پسر طلا گوشت بشه بچسبه به لوپات

اگه دوست داشتی بیا وبلاگ دخملیم یه سر بزن خوشحال میشیم جزء دوستای یسنا باشی

در ضمن به وبلاگ نی نی های 91 هم سر بزن و برای پسر نازت کلی دوست پیدا کن
http://ninihaye91.rozblog.com

منتظرتم مامان مرضیه


چشم عزیزم حتما میام.
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 0:59
خوب مامانی بچمون ماکارونی دوست داره قربونش برم


خدا نکنه عزیزم.
مامان امیررضا
8 اردیبهشت 92 13:13
وای چرا اخه
حالا بابا محسن ناراحته
کارو باید به کاردان بسپاری بابایی نه به باجناق
وای که چقد دلم میخواد امیررضای منم این مدلی غدا بخوره


اره والا خاله جون. اخه میگن باجناق فامیل نمیشه حالا بهش رسیدیم.
رضوان مامان رادین
9 اردیبهشت 92 13:42
ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی.پیشاپیش روزت مبارک


فدای خوبیهات گلم. منم تبریک میگم
مامان آناهیتا
10 اردیبهشت 92 19:09
مادر شاهکار طبیعت
مادر مهربون روزت مبارک


قربون مهربونیات منم تبریک میگم
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:35
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

آســـــــــمانی پر گل

دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره

تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ...

♥ روزت مبارک بانو ♥



مرسی عزیز دلم روز شما هم مبارک
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:09
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



ممنونم عزیزم منم به شما تبریک میگم
آیدا
4 خرداد 92 10:16
وای جقدر ناسهههههخوشگله چه خوشملهنگاه چطور غذا می خوره