سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

ما اومدیم..................

1393/2/6 19:15
نویسنده : مامان مرضیه
401 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزان من

ببخشید این همه وقت نبودیم

اخه اینترنت نداشتیم

شبکه مشکل داشت و از این حرفها

راستی تو این مدت خیلی اتفاقات زیادی افتاده که مختصر و مفید براتون مینویسم

اول اینکه ما هم به یاری خدا ورحمت بیکرانش

 صاحب خونه شدیم این موضوع خیلی هیجان زدمون کرد

دوم اینکه اقا سید کوچولوی ما دوتا دندون دیگه هم در اورد در روز شنبه 7 اردیبهت این اتفاق زیبا به وقوع پیوست .

یه اتفاق دیگه هم افتاد که اصفهان زلزله اومد خیلی وحشتناک بود نزدیک ساعت 12 شب جمعه سی ام فروردین

این اولین زمین لرزه در تاریخ اصفهان بود

بعدی اینکه هر هفته پنج شنبه ها با بابا محسن میریم اصفهان گردی خیلی خوش میگذره.

خیلی خوشحالم پسر عزیزم

ایشالا به حق مرتضی علی همه به حاجت هاشون برسن.........آمین

قلب

این هم عکسای گل پسری

این عکس فقط و فقط برای عمه هاجر و عمه منیر جونییا که عاشق تیم سپاهان هستند و بعد هم تقدیم به همه ی سپاهانی های عزیز و دوست داشتنی

امیررضا و اقای کرانچار سرمربی سپاهان

امیررضا و پل خواجو..........و اب بازی گل پسری

این اقای محترم لپ امیررضا رو کشید گل پسری با تعجب نگاش میکنه...............

دوچرخه سواری گل پسری میدان نقش جهان.........

عمه منیر ممنونم که برام پیام گذاشتی ولی عکسای سیزده بدر توی این کامپیوتر نیست بابا محسن هارد رو عوض کرده.

عمه طیبه جونی هم رفته کربلا ایشالا به سلامت بیاد. 

راستی گل پسری چار دست و پا میره و کلی حرف میزنه. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

فرزانه مامی مرصاد
13 اردیبهشت 92 21:03
ی جااااااااااااان
سلام
مبارک باشه خونه دار شدنتون خیلی خوشهال شدم
دندوناشم مبارک باشه
راستی سرمربی تیم سپاهانو کا پیداش کردی؟
چه عکسای قشنگی
عکس خودت و امیر رضا از همه خوشکلتر بود
ایشاا... همیشه شاد باشین و خوشحال و همیشه به گردش
اصفهانیه ما داریمااااااااااااااا
راستی اولین زلزله نبود
4سال قبل ما شاهین شهر میشستیم یه زمین لرزه اومد
ولی به این بدی نبود


سلام خانومی یه سر میام پیشت و جواب سوالات تو میدم. منظورم اولین زلزله در تاریخ اصفهان بود.
رضوان مامان رادین
13 اردیبهشت 92 23:22
چقدر عالییییییییییی...خونه نو مبارک.ان شاا.. بسلامتی و خوشی


ممنون رضوان جان. لطف داری.ایشالا لبای شما هم همیشه خندون باشه.
مامان امیرناز
14 اردیبهشت 92 9:49
سلام عزیزم روزت مبارک خونه دارشدنتون هم خیلییییییییییییی مبارک خوشحال شدم من عاشق اصفهانم فقط یه بار اومدم اونم با زمان محدود فرشته نازت و ببوس


فدای مهربونیات عزیزم. ایشالا یه بار میای مهمون ما میشی. شما امیر جان ببوس.
robik
14 اردیبهشت 92 22:46
سلام
به به چه عکسای زیبایی ان شا الله که همیشه شاد و سلامت باشین


ممنونم.لطف دارین
robik
15 اردیبهشت 92 1:26
چندتایی عکس از آقاتون دارم آپلود میکنم آدرسشا براتون میفرستم ( فکر کنم عکسا مال سال 84 باشه )
مامان ایسان
15 اردیبهشت 92 8:32
مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا
دوسته خوبم روزتون مبارک


فدای مهربونیت
معصومه
16 اردیبهشت 92 20:17
سلام خونه دارشدنتون مبارک باشه ولبتون هم همیشه خندون باشه.سیدامیررضا جون رو هم از طرف من ببوسید


سلام عزیزم. قربونت برم. شما هم هادی وفاطمه جونو ببوس .
مامان علیرضا
18 اردیبهشت 92 7:46
سلام عزیزم خونه دارزشدنتون مبارک عکسها بسیار زیبا بودند و دلم خواست بیام اونجا ایشالا همیشه خوش باشین
مهدیه
18 اردیبهشت 92 11:06
این شمایی؟ نازی! از دیدنت خوشحال شدم!
فرزانه مامی مرصاد
18 اردیبهشت 92 16:37
عکسایی که روبیک داده رو دیدی؟؟ منم دوتا از اقا محسن دارم البته هومناراهم روبیک برام داده
بابای امیر
19 اردیبهشت 92 22:54
با سلام و احترام اول از همه خونه دار شدن تونو تبریک می گم و ایشالله همیشه شاد باشید ضمناً شهر قشنگی هم دارید ما عید یه سری به شهرتون زدیم امیررضا جونم حسابی بزرگ شده و حتما هم بچه خوبیه ؟؟ خوشحال می شم سری به ما بزنید همواره پایدار باشید
ღ منا مامان امیرسام ღ
21 اردیبهشت 92 0:08
خونه جدید مبارک.انشاالله به سلامتی و شادی عکسهاااای گل پسری رو .ماشاالله برای خودت داری مردی میشیها گوگولی چه تیپی هم زده در اخر هم یه بووووووس محکم برای امیررضا جونی
شقایق مامان آرشا
21 اردیبهشت 92 23:38
سلام دلتنگتون بودیم.خیلی خوشحال شدم که خانه دار شدین همیشه دلشاد باشین.


سلام دوست جونی ممنون از محبتت از روی گل پسری ببوس.
خاله مهتا
22 اردیبهشت 92 12:11
سلام ابجی گلم ایشالا حالت خوب باشه خیلی دلم براتون تنگ شده مخصوصا برا امیررضا جونم خیلی دوستتون دارم مواظب خودتون باشین


سلام خاله جونی. قربونت برم. ما هم دوستت داریم و دلمون برات تنگ شده
فهیمه مامان سینا
23 اردیبهشت 92 11:31
عجب پسر خوشمزه ای دارین
اگه اجازه میدید لینکتون کنم
ما هم تا چند ماه دیگه انشالا ساکن اصفهان میشیم


نظر لطف شماست عزیزم. منم با افتخار لینکتون میکنم.
فرزانه مامی مرصاد
27 اردیبهشت 92 17:36
فهیمه مامان سینا
29 اردیبهشت 92 7:44
چه قدر امیر رضا شبیه خودته و خوشکل و ناز...ماشالا
ღ منا مامان امیرسام ღ
30 اردیبهشت 92 4:01
مامانی کجایی؟
«فائزه»دختردايي دينا
31 اردیبهشت 92 16:47
ميشه به وبلاگم بياين ونظر بذارين!
زهره مامان آرسام
1 خرداد 92 19:18
الهی همیشه جمعپا برجا باشه و خوشحال و سالم کنار هم از زندگیتون لذت ببرین چه عکسای خوشگلی انداختی امیر رضا جون ناااااااااااااااااازی
ღ منا مامان امیرسام ღ
3 خرداد 92 13:28
___@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ پسر کوچک امروز ومرد بزرگ فردا روزت مبارک.
مامان یاسر
6 خرداد 92 15:55
سلام خانومی شما اهل ارومیه هستید ؟ من هم تا دوسال پیش دولت آباد زندگی میکردم ولی چون شوهرم ارومیه ی هستش ارومیه زندگی می کنم خوشحال شدم از آشناییت لینک شدی
مامان فائزه
6 خرداد 92 17:16
سلام مامان مرضیه متاسفانه وبلاگ و مجبور شدم عوض کنم ادرسش اینه : http://www.ninihaye91.niniweblog.com بهمون سر بزن فدای تو : مامان فائزه
مامان سید عرشیا
10 خرداد 92 21:02
سلام . چه پسر نازی. پسر من هم سید اولاد پیغمبر هست. اگر تونستی به ما هم سر بزن
ارام
28 خرداد 92 14:40
سلام خدا حفظش کنه موفق باشید