سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

رفتن اقای خاص...........

1392/11/29 9:05
نویسنده : مامان مرضیه
311 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که میخوام این مطلب رو برات تکمیل کنم ولی موفق نشدم. منظورم اقای ولاسکو بود که سرمربی تیم والیبال بودو کشورمون رو یک سال زودتر از قرارداد ترک کرد و رفت ارژانتین. من خیلی به ایشون علاقه داشتم. خداییشش خیلی مرد بود.این نوشته برای تشکر از ایشون بود . این هم عکی اقای ولاسکو و همسر عزیزشان.خدا به همراهشانقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان علی
28 بهمن 92 12:53
شلام مرضی جونم این اقای خاص رفته یعنی چه؟ من یکم ایکیوم پایینه نفهمیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برای ماشینم حتما مصلحتی در کاربوده به وقتش درست میش
مامان مرضیه
پاسخ
ایشالا عزیزم
مامان علی
29 بهمن 92 12:43
خوب ازسکرتی درشد! مربی خوبی بود ولی آخراش وغیر حرفه ای تموم کرد نباید میرفت
مامان مرضیه
پاسخ
نباید میرفت ولی خودش هم گفت که من 25 ساله از وطنم دورم ایشالا مردم ایران منو درک کنن
نسرین
4 اسفند 92 0:22
سلام عزیزم .بابت راهنماییتون در قسمت پرسش و پاسخ ممنون.در کنار همس و گل پسرتون شاد باشید همیشه
مامان مرضیه
پاسخ
دوست دارم خانومی سربلند باشی
مامان آیسو وآیسا
5 اسفند 92 1:27
آفرین دوست ورزشکار خودددددددم
مامان علی
10 اسفند 92 16:45
لفتین سفر؟خوش بگذره جون جونیا.مباظب خودتون باشین
مامان علی
14 اسفند 92 10:39
مامان آیسو وآیسا
14 اسفند 92 15:30
خواهر فرناز
19 اسفند 92 12:21
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 13:19
سال نو پیشاپیش مبارک دوستم امیدوارم سال خوبی داشته باشید پر از سلامتی وشادی
مامان علی
28 اسفند 92 18:03
دل را از پیلـه ی قهرش بیرون خواهـم کشید واژه هـا را از خواب فراموشی بیدار خـواهم کرد دسته گلی از یـاس و باران برایت خـواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خـواهم پاشید تا برایت پیام شـــاد باشی بنویسـم نوروز مبــــــــــــــارک امیدوارم سالی سرشارازسعادت.سلامت.عشق.لبخند.پرپولی.موفقیت و.....درکنارپسر ناز وهمسرگرامیت داشته باشی. مرضی جون کمکمک نگران شدیم بیا یک خبری ازخودتون بزار
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 16:26
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد سال نو مبارک
مامان تانیا
16 فروردین 93 13:48
سلام مامانیه عزیز پسر خیلی نازی دارید ببوسینش خیلی ممنون میشم طرز تهیه حلیم بادمجون اصفهان رو برام بزارید همون که قیافش مثل شوله زرده ایا خودتون درست کردید به خوشمزه گیه بیرون میشه ممنونم