سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

سلام به سال جدید

1393/1/2 19:01
نویسنده : مامان مرضیه
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به سال جدید سلام به همه ی دوستای عزیز از جون نی نی وبلاگی من. عاشق همتون هستم. من الان یک ماهه که اومدم ارومیه. جای همگی خالی خیلی خیلی خوش میگذره. امیررضا جونم هم حسابی شیطون شده.دوستتون دارم سال ×ر از شادی و برکت و سلامتی داشته باشین. بوس برای عزیزای من..................................ماچاومدم عکس میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای امیر
5 فروردین 93 14:05
با سلام و احترام و تبریک سال نو خدمت امیر جون و خانواده محترم ایشالله سال جدید همیشه و همه جا به شادی بگذره همواره پایدار باشید
خواهرفرناز
12 فروردین 93 12:09
سلام دیگه ارومیه میمونید یا برمیگردین؟ خوش بهتون بگذره تو اصفهان این چیزا طبیعیه خودتو زیاد ناراحت نکن برات دعا میکنم باید صبر زیادی داشته باشی بتوانی با اصفهانیا کنار بیای موفق باش عزیزم
مامان مرضیه
پاسخ
قربونت برم خانومی. منم این چیزارو تازه فهمیدم ولی نمیتونم باهاش کنار بیام.
خواهرفرناز
13 فروردین 93 14:54
قربونت برم ماهنوز خودمونم نمیتوانیم کنار بیایم وقتی فکر میکنم اگه بااصفهانی ازدواج کنم وبخوام مادرشوه3ر اصفهانی تحمل کنم موبه تنم سیخ میشه چون من نمیتوانم مثل اونا باشمبرام دعا کن دوست دارم یه مادرشوهری داشته باشم که مقل مادرپشتم باشه میدونم کمه ولی حتما پیدا میشهاگه خیلی سختته یه کاری کن بری یه شهردیگه عروس عمه ام اردبیلیه بازرنگی شوهرشابرد تهران الان تهران زندگی میکنند البته عمه ام سخت گیرنبود اذیت نمیکرد ولی دلتنگی وتنهایی عروس عمه کارخودشاکرد موفق باشی
مامان آیسو وآیسا
17 فروردین 93 20:05
سلام دوستم سال نومبارررررررررررررررک امیدوارم سال خوبی باشه براتون پر از شادی وسلامتی خصوصی
مامان آیسو وآیسا
23 فروردین 93 13:20
سال نو مبارک دوستم
مامان یاسر
24 فروردین 93 18:59
خانمی اگه ارومیه هستی قرار بزار هم دیگه رو ببینیم
مامان مرضیه
پاسخ
نه عزیزم خیلی وقته برگشتم