سیدامیررضاسیدامیررضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

عشق ابدی من

شادم چون زندگی جریان دارد. لذت میبرم از نفس کشیدن چون خدایی دارم.

واکسن چهارماهگی امیررضام

1391/8/20 17:46
نویسنده : مامان مرضیه
235 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز یکشنبه 15ابان سال 91 است

صبح ساعت 6.30از خواب بیدار شدم قراربود عمه طیبه با نی نی فاطمه جون بیان دنبالمون بریم واکسن بزنیم

فاطمه جون هم واکسن 6 ماهگی داشت

وزنت 6 کیلو و 800 گرم 

قدت 70 سانت 

دورسرت 41سانت بود

بعداز مدتی انتظار واکسنتو زدیم و یکم گریه کردی بعدهم شیر خوردی و تا برسیم خونه خوابت برد

الان هم خوابی و مامان مرضی داره برات یادگاری مینویسه

بابا محسن هم سر کار رفته. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهراد
15 آبان 91 12:08
ما اومدیم با یه ایده جدید می خوایم یه وبلاگ تاسیس کنیم البته با کمک شما دوستای عزیزم با موضوع ♥♥دکوراسیون منزل ♥♥قضیه از این قراره که شما عکسای منزل خودتون رو برام میفرستید (حالا میتونه اتاق باشه اشپزخونه باشه یا حمام و حال و پذیرائی..) و من بهترین ایده ها رو با ادرس وبلاگ خودتون اونجا ثبت می کنم و بین مقالات عکس های دکوراسیون رو براتون میزارم... عکس ها رو اپلود کنید ادرسش رو به ادرس:http://decoretak.blogfa.com در نظرات برام بذارید . اینم آدرس وبلاگ پسرمه : http://behraaaad.blogfa.com/ منتظرتون هستم.........................
بابا جون یسری
17 آبان 91 15:25
با سلام وب قشنگی دارید. یه سئوال دارم ، جسارتا 68 کیلو برای یه بچه چند ماهه کمی زیاد نیست ؟!! ببخشید ها ! آخه خودتون نوشتید . خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید . یا علی - التماس دعا
بابا جون یسری
20 آبان 91 19:11
سلامی دوباره
از اینکه اصل آزادی بیان را رعایت فرمودید و نظر اینجانب را محترم دانستید و آن را درج کردید ، سپاسگذارم .
امیدوارم سید امیر رضای دوست داشتنی در پناه جدش سالم و موفق باشد . انشاءالله


ممنون از لطف شما